Tigridia - pianta è cura

I fiori di giardinu sò capaci di piaciri à l'ochju è u piacè, u tigrid opa oghje un locu dignitu. Sta pianta hà u so nome "animali" per u culore di tigre di a parti interna di u fogghiu è hà rializatu ricunniscenza per a varietà di sfumature di u biancu, u amaru à u rossu rossu. Stu luminosu caracteristicu hè caratteristicu di e piante da l'America Centrale è Sudamea, induve u tigrid hè da parte. Seii péleglie delicate (trè internu, trè internu) è un corpu longu è bracciu - à prima vista u ghjumellu chì hà abitanti pò esse suspettate di un scariatu spéciale, ma dinò serà una impressione errata. Tigridia - una fiorite più capruzione chì l'altri pratiche bulbi, è di cultivà è cura di u tigridu ùn deve micca bisognu di più.


Plantando Tigridia

Prima di tutti, avete bisognu di aspittà, finu à chì u clima torna fermate, u tempu ottimali hè a mità di maghju. U postu di piantazioni deve esse determinate da trè fatturi: luce, proprietà di u so proprietà, u ventu di u territoriu. Tigridia necessitava molti di lumera, ùn era micca teme da u sole di u sole. In ogni casu, in u locu chjubitu, a pianta anu sentitu ancu bè, ma u bellu pianu di i fiori faria nant'à stu casu. Inoltre, deve esse dichjaratu chì u crescente in l'ombra afectarà a forza di i vignoli, probabbilmente, ùn anu micca esatte bundanza per mantene e corpi è necessite un liggeru. U tarritoriu hè chjaru chì sceglie l'ombra è di l'acqua, pò liberà aghju aghjunghjendu e sabbia è serratura. Tigridia ùn pò micca tollerà venti è borrachi, postu chì u risicu di dannu à un corpu finu è ghjustu hè grandellu, per quale si ne scelta un locu riccu di ventu, hà stabilitu un amortiguatore o, novu, attaccanu e piante. Bulbe si scalanu in i 10-10 cm, cù a distanza entre elli sò deve almenu 15 cm.

Tigridia - cultivazioni è cura

Cuscense per a Tridine ùn ponu micca chjamatu difficultà. Se u tarritoriu hè abbastanza fertilizatu, ùn hè micca bisognu di nimu di forza. In u casu di terra sfundate, hè cunsigliu di rializà dui fertilizazione supplementarii - trè simani dopu l'apparizione di i vignoli è davanti à l'aspettu di i cogni. U cultivatu di a tigridia deve esse accumpagnatu da rege regulare - irrigazione ùn hè micca abbastanza, u sò solu saturatu cù umidità. In i ghjorni particularmente caliu di l'estiu, avete bisognu à umite è i pianti. L'altru condicione impurtante per l'assistenza propria hè a rimessa mandarina di i fiori secchi.

Inverndu

In più di cultivà è cura in a staghjoni cálima, vale de menzi solu nantu à a staghjunazione fridda. U Tigridia ùn hè micca di furmagliu chì pò resistenza à ghiaccio, perchè dopu a morte di a pianta, a bombe deve esse scupertu è seccu per un mesi à a temperatura di l'ambienti. Dopu a siccà i lampi sò deve esse situati in un cuntinuu cù sione o di terra. Sè s'excorda a sione, i lamperi ritennu l'umidità, sfrancate a secunna è ùn campanu micca per vede a primavera.

Per via, hè pussibule cultivà u tigridu ùn solu di i lamperi, ma ancu da i graneddi. Hè bisognu à a cura di l'inguernu - i semboli sò stati posti in una sala luminosa à una temperatura di 20-25 °. A ssa pianta serà in 6-7 mesi.

Avà chì avemu appruvatu cumu fà piantà un tigridu è cumu pè curà, vale a sali di qualificà una caratteristica di questa pianta brillanti. U veru tigridii vive sola un ghjornu, per esse exacte 8 ore. Malgradu questu, pudete amparerà u fiorente per un mesi, da chì una cipolla dà diversi rimudici, chì chjode crescenu circa 5 capulizzi. Particularmente bella è uriginale parvenite un ciuri di fiori cù qualchi gradi di tigridia. Imagine quì sta foto: petali bianchi in una spezia rossu di Alba, circundatu di fiori rosse cù pecuri d'oru di a varietà Speccy è supplita cù colati giallu cù spiaghirici rossi da a varietà d'Aurea!