Cultivo di basilica

Basil hè una pianta utili è una spezia indispensabile. Sta piccante cultura hè utilizata in parechji paesi, per quessa hè validu per ognunu a sapè cumu cresce una basilica in casa. Sta pianta hà un arricenu fragranti forti è gustoso. I foglie di l'alfabbetu sò ricchi in l'olii essenziali. Basil hè una preziosa fonte di rutina è carotene. Per utilizà questa pianta utile tuttu l'annata, hè cunsigliu per cultivà in casa.

Caratteristiche cultura

L'albitru cumune è una pianta d'un annu cù un troncu tetraèdricu bifurcatu 30-50 cm altu. E fogli di l'basilica sò petiolate, forma alargata-ovale in un marghjeddu serrate, in parechje culore: verde, violeta è verde-viole. I fiori sò bianchi, rosa o viole, i frutti sò petite negra o marroni-marroni. L'basilica hè termofílica, a più chjina hè fatale per questu. A pianta senti stuposa nantu à i paisani foliali fertili chì sò bè ​​calificati da u sole.

In più di a cucina, a basilica hè aduprata in cusmetichi naturali di casa. A pianta ùn solu credi in giardini è in serduci, hè ancu pussibule cultivate albahule à a casa - in un boxu nantu à un galloicu, in tineddi, nantu à un vedre sole di finestra.

U cultivo di basilica in un paisanu ùn averebbe micca causà assai problemi. A cosa principal hè di sceglite u sustratu di diritti, crescenu i piantini, è dà a pianta cun cura. Ùn hè necessariu di cultivà e piantini in a terra aperta si i ghjàllichi passani. Hè megliu aspittà un pocu chì si siveru, ma u ghjernate hè ancu inaccettante.

Cumu cultivatu una basilica nantu à un vitruariu?

A terra hè megliu preparatu da l'estiu, disinintatu bè (fossi nantu à u fornu for 40-60 minutes). Inoltre, pudete acquadà solu in una magazzina specializata.

Per accelerà a zucchina di e sali, duveranu esse ghjustificati da parechji ghjorni nantu à una robba nuda. Semi mannuschi o secchi sò stati posti in u locu, situatu in un retainer adattatu, per esempiu, in una casella di cartuni o in legnu. U tarritoriu deve esse à a temperatura di l'ambienti. Quandu surgenti emergenti, hè necessariu di assicurà a luminosità gialla massima. Pour basil, hè necessariu, ma micca assai abbundante. Ricerciu ùn hè micca necessariu.

A cundizione principale per u cultivo successu di l'alchimia hè assai cume di u sole, u calore, u regulamentu regula è a permeabilità d'acqua favorevuli. A viticultura chì hà crescenu in u cuntinuu bisognu di fertilizante. U fertilizzante di nitrogenu stimulates perfectly the growth of green mass. In u invernu, a basilica precisa lumera supplementu. I spices qualità si pò uttene solu cù luminu suffirenziu. U ghjornu di u lume per a pianta devendia almenu 16 ore.

Allora, dopu avè passatu pocu tempu è piazze per cultivà u basilicu nantu à u vitru, pudete piacè indulge u vostru amatu cù sapori sposti utili ancu in l'invernu.

Cumu cultivà una basilica in un invernu?

À a prima tappe, i pianti di basilica sò cultivati. I Seeds sò stati in un invernu, u fruttu, se ne necessariu, sò dilicati. In u vitale, a basilica necesita un regnu moderatu. L'internaziunale duveranu esse bèzzati regularmente, altri cù una umidità in u sughjettu è altitùdine rivolta. Abbasi in albaitaria in un invernamentu hè un prublemu riprisentatu.

In a cultura aperta aperta piccante hè pianificatu a maiò parte di u mesi à maghju-ghjugnu, quandu u sughjettu ghjè sempre bè rinfriscatu è l'amuzione di fruttu hà passatu. A pianta si deve esse situata da l'altru à una distanza di 25-30 cm. Curingu di a cugliera hè custituitu à annunziate è scorrettu di e male. I vignaghjoli di a basilica, 10-15 cm longi, sò chjusi in fioritura è aghjunti, è seccenu si hè necessariu. Duranti a staghjunali, i sciculi sò realizati 2-3 volte.