Crocuses - pianta è cura

A crocus di fiori, o u ziferanu, com'è ancu chjamatu, pertenece à a famiglia perenne di iri. U so nome li avia ricevutu per un sordidu fiatu giaddu di stigmati fiore. Ancu in l'antichità distanti, anu vistutu fugliale, è ancu in furia, incisione è condimenti. I fiori di crocus venenu in una varietà di culori, da u monocromu biancu à u bicolore. Parechji ghjardinari chì vulianu razza in a so zona di crocus sò interessate in i peculiarità di l'assistenza è di a piantazione di sta fossa.

Curingu è cultivazioni di crocuses

L'Esperienza mostra chì ùn hè micca difficiule di crecer crocuses in u giardinu è cura l'elle. I vegetali cum'è queste aperte è bien calmu da u sole. Un fugliore senza fiore hè foglie foglie foglie chì si stendini direttamente da e corme. A so cupulenta ci hà apertu in tempu assolatu, è in nuvole o à a notte, à u cuntrariu, ci si ferminu.

Florimentu di crocus hè più spessu in a primavera, ancu in u vaghjimu pò vede ancu questi fiori eleganti in u giardinu. Sicondu u pezzu fiore, u tempu di cultivà crocuses hè ancu diferenciata. Sì avete una pianta primavera, pateva à a fini di l'estiu o di u primu ghjornu. Sì dite à un atterrinu, allura u fiori di crocus hè disfunttu, perchè duvete pocu tempu di furmà i razzi è di furmari un puntu di rinnuvamentu. Ogni spezia scuri d'attrizzini sò piantati in l'estiu. Inoltre, ùn hè micca necessariu di scumpariate i bulbi annu, hè abbastanza per trasplante crocuses ogni cinc'anni. Cumprate furcate più megliu dopu chì ciurenu. E si cumprà cum'è cù u culore, sò malati è in a stagna staghjunata ùn si pò micca spuntà.

Cumu si furcanu a razza?

Questi primi prudutti multiplicate è e sali, e corme, è i so babys. Ogni annu, i cormi di a mamma muriendu, allughjenu qualchi novi. Dopu chì u fiori hà còmpiu, i cormi pensati per a ripruduce sò scavati, secchi è almacenati à una temperatura di più di 20 ° C.

Semi si sò piantati in u vaghjimu direttamente in u locu. S'ellu hè fattu in a primavera, in seguita, i zicchini di crocuses sò stratificati. Cumu stu modu di ripruducazione, a fiori fiere in trè à quattru anni.

Plantendu crocuses in primavera è autunnale

Invece chì fate agnusce in u vaghjimu o primavera, prima di tuttu ciò chì deve bisognu di sceglie un locu adattatu per elli. In l'ombra, ùn spolcherà micca, è a neve da chjucchi di sole s'assumiglia più veloce. L'aziende cum'è u fugliu facilitatu è bonu doddu. Per queste scopu, claydite, gravi o grandi fiuma di fiume farà. Prima di cultivà, hè necessariu di dipusisce u foglie cù cal, compost o turba à u fossu. Corms duverà esse gravatu in una soluzione bactericidale especial. Pruvate à una prufundità di 8 cm, è i zitelli - nè più di più di 5 cm. Se i pianti dicoranu u clover, ci anu da esse pruduzzione fermamente, perchè u corsi in più più decoru. I Seeds di crocuses sò simu nantu à i crestas à una prufundità circa 1 cm.

Dopu l'apparizione di i primi foglie, a terra nantu à e piante hè stata liberata. Duranti u pezzu di furore, l'avutra comu a regola. Senza ella, i fiori di a pianta serà petite. In ogni modu, durante un periodu di l'acqua di u resto ùn hè micca necessariu.

A Crocus hè un fiore inverndu forte, ma in i ghjàllichi sfarenti hè megliu cundiscenu cume lapnik ou turf. Ma a pianta tollerà a petite foglie è fiori di primavera, senza pregiudiciu à sè stessu.

Per alimentà a crocus durante a stagione pò esse trè volte. A primu tempore - in a primu mannatu, prima di a crescita di a pianta. A seconda volta - durante a furmazione di corpi. E a terza volta - dopu à a splutazioni.

Pruppenu i crocuses in gruppi in un giardinu di roccia o nantu à una pratica, in una pedagogica o in un pirotte di strada, è diventeranu un veru decore di u vostru giardinu di primavera.