Ischemichi di cori di malatie - trattamentu

Ischemia hè cunzidiratu una di e malatie corse più cumuni. Cum'è qualsiasi prublema, i cori di u cardiocu ischemicu necessanu bisognu di trattamentu. A medicina moderna ùn vene micca. In seguitu, ci sò novi medicazione è e tecniche, perchè ancu i più impurtanti si puderanu sceglie u trattamentu più adattatu per elli.

Causes e sintomi di malatie arterial coronaria

A malità ischemic provoca una diminuzione di a quantità di sangu chì danu à u core. A mutivu principalu per questu hè un imbligo di l'arteri coronary. Ischmia hà assai forme. Sicondu a manifestazioni clinica di malatie coronary, i sintomi è i principii di trattamentu cambiammu.

I formi principali di a malatia sò dinò:

  1. Ischmia pò esse asimptomaticu senza causà disgrazia. Sta forma di a malatia hè ancu chjamata muta.
  2. Angina inestable hè a forma di a malatia, chì ogni atleti sussegwenti hè più forte di quellu di u precedente o hè accumpagnatu da novi sintomi. Atasimi simili sunnu signali di aghjunzione di a cundizione generale. Spessu si spiccanu l'infartamentu di miocardi.
  3. U trattamentu operattivu vole esse angina pectoris - una forma crunna di malatia cardiachi ischemichi. I sintomi principale sò a mancanza di respira è u duluri di pettu chì si trova cun stress fisicu o stress.
  4. L'ischemmi arricmichi pò esse ricunnisciute da violatorii di u ritmu di u core. U sintimu sintimu hè una arritmia fingata. Sta forma di a malatia senza trattamentu propiu pò esse diventatu in una crònica.
  5. Infartamentu di mocardiale è una morte cardiacu suttastru sò i forme più severi di ischemia. Si sorgienu cun sullofredimentu in l'ossigenu furnitu à u core.

Cumu trattà a malatia cardiachi ischemichi?

L'obiettivu principali di u trattamentu per a malatia ischemic hè di restituurà u prufessiunale di sangue di u cori è prevene cumplicazioni. Ci hè parechje metudi di tratta ischemia. Per truvà u solu adattatu solu à u mèdicu assistente, cunfidendu i risultati di l'indagine.

I drogi più populari per u trattamentu di a malatie coronary hè a seguente:

  1. L'aspirina hè un rimediu per l'apparenza di una malatìa. Hè abbastanza per appricàtu una volta di parechji ghjorni è u risicu di i coati di sangue anu da diminuite significativamente.
  2. A nurroglycerina alcune hè utilatu per suppressione un attaccu. A droga dèssa u reduzzione di u dulore in u pettu è reduci a necessità di un core in l'ossigenu.
  3. In ocasu, l'inhibitori ACE sò usati per trattà a carderia ischemic chronic disease. L'enzimi dilativi effetivamente i vini sanguini, perchè u flussu di sangue viulana.
  4. Espansione i vini è l'artigliati di calcium. Sti drogi anche aiute à reduie a pressione di sangue è migliura a salute generale.

I mètge più cumuni di tratta di ischemia sò:

  1. Spessu, l'angioplastia coronaria hè usata per trattà a malatie coronary. Hè in l'intruduzione di un catene in coru.
  2. A braquiterapia assume l'effettu di a radiazione in u situ di ubligatoriu. Un prucessu hè urdinatu dopu un trattamentu più sparing, in Se i sullevati torna à murmure.
  3. L'atterctomia hè un metudu usatu quandu i trombi aumentanu assai in grandore è solidificà. Per a prucedura, ubligatoriu deve esse situatu.
  4. A cirugia corpuscenti a coru culore hè u prucedimentu standard, durante quale l'artery di e articuli antabligati sò sparghjati da i vapuri imbulighjate da l'artery dorsica interna.

Tutte e mette cirurgica per trattà a malatia di u cardi ischemichi sò indicati per i malati chì soffrenu per a malatia gravi è quelli à quale a medicazione ùn aiuta micca.