Cumu rimettelu di i muri?

Surely, assai di noi avemu fattu un prublema quant'è moltu nantu à i muri di un bagnu, un bagnu, una tesitura o in u tettu. Tutti questi spiaggiatori sposti, per esempiu, spoof l'aparicio di a sala, distrughjenu u materiale di l'edificiu di l'abitazione è, a più impurtante, anu un effettu perleculu nantu à a salute umana.

Di sicuru, i tracci di u moltu pò esse disfrazatu da l'ochji, è ùn pensanu micca cumu fà di salvà l'mildiu di i muri. In fattu, tali spazii chì prusamenti innocu sò capaci di causà danni tangibule à a vostra salute. Perchè, inhaling the spores of this parasite, pudete piglià una infizzioni di e tracci respiratori, allergii è parechji malati di a pelle. È u pessimu chì avè, a maiò parte di i vechji è i zitelli chì anu l'immunità più dèffuta. Quandu si caccià u moltu di i mura, avemu dicu in u nostru articulu.

Cause di fungus in i mura

L'ambienti più favurevuli per u sviluppu di u moltu, sta stanza hè carattarizata da una alta humidità, condensazione, ventilazione furiosa, umidità constantu o alta umidità residuale di u materiale di edificazione. Ancu a chjesa di u lugianu, chì ùn manca micca in i canberti, ma assume à i mure, si filtra à i fessee in u ventu, à u tè, pò causà un ambient favore per u sviluppu di u fungi.

Pi fàcciu lavurinu da e pareti?

I più antichi effittivamenti à cumbattimentu di u fungus sò antisepichi, chì ci sò disolvuti in l'acqua. I preparazioni basati in l'oliu in appartamenti ordinali sò pratichi, perchè sò fabbricati per u trattamentu di a superficia di lignu. In u mercatu poverete trova facilmente diverse mezzi di destruzzione di moffa, pudete ancu preparà a vostra solu solu in casa.

Pigliate parechje scelte, perchè pudete lavà u moltu di e parete.

  1. Sì i spots ùn anu micca alcune in una grandezza enormosa, pudete aduzzione di perossu di l'urugese. U cloru cummirciali ordunale pò ancu esse appiicatu à i muri cù u moltu, ma in a so forma pura ùn hè megliu micca di utilizà, a so evaporazione hè assai dannuu à a salute. Dunque, ci vole à diluvantinu à u biancu, in una proporzione di 3: 1.
  2. In casu chì u moltu hà crisciutu assai, dissolve 1 kg di sulfate di cobre in 10 litri di acqua. Pudete ancu aghjunghje 2 cucidi di l'àcitu acìticu, ma utilize 0.5 kg di vitriol.
  3. Alternativamente, pudete piglià 250 ml di una solu suluzione di 40% di formalina, dilùscinu cù 10 litri di acqua è cura cù cura e tàzzii. Era ancu un uttellu efficace.
  4. S'ellu hè problematicu per avè preparatu solu, pudete aduprà prudutti preparati da a tenda, cum'è Stromix, Ceresite, Antifung, etc.

Cumu si pulisce u moffa di i muri?

Ci hè assai modi per tumbà u fungus , ma hè megliu ùn mancàghjanu. Per fà questu, avete bisognu di aghjunghje un agente antifunguale à i materiali (gesso, putti) in a fase di riflissione, o à trattà i muri cun un primu primu. Se tù avete a negligenza di tali prevenzione, a quistione di salvezza l'moiu di i muri, a cumincià à tormentà in uni pochi simani. Diremente, prima di purificazione, a superficia deve esse pulita di tutti l'uggetti straneri, u wallpaper (in casu) è permettenu chì u muru hà siccatu. Quandu a quistione, chì di lavà di u moltu di i muri, hè riminde, hè pussibule tracciàtemi à u prucedimentu per a distruzioni di u fungi.

Per u travagliu avete bisognu di guanti di gomma, una mascara è roba di travagliu. Pigliate una robba è di umita, in a suluzione preparada. Dopu trattatu a zona infettata è pozzu assicurà quarchi ura. Pruvate di ripetiri 2-3 volte in 2 giorni. Sì u fungi ùn sparisce dopu à 5 ghjorni, u circondu deve esse ripetitu.

Comu pudete vede, a rimolta di u moltu di i muri hè un tema impurtante. Perchè, cunduciutu cun un problema, ùn avete micca esitatu, ma hè megliu cura di questu anticipu.