Halloween - tradizioni è abitudini

Oghje hè una di questi vacanze vechji chì sò ghjunti finu à i nostri tempi è ùn anu micca persu u so coloritu è ​​amori popular. Sapete chì a tradizione di celebrà u Halloween hà sviluppatu da l'antica, chì a ghjente venerà i dipendi pagani? I pagani furnianu ogni fenomenu naturali cù a so divinità, chì era accumpagnata micca solu per adorazione, ma ancu da sacrifici. Allura u prototipu di u Halloween ghjè a festa Samhain, arradicatu à a cultura celtiche.

U ghjornu di u celebramentu di u Halloween hà u 31 di uttore chì, secondu u calendariu celtiche, marca u fine di l'estate. L'attività di u festa di Halloween, in continuazione di tradizzioni cèltica, anu destinatu à pagà à Diu di a fertilità è anu glurificatu à u Diu di morte, chjamatu Samhain.

Tradizziuni

In i celti antichi, u ritu principali era sacrificiu. I Persuniani foru custrittu à piglià à u boscu i meglii rapprisintanti di l'animali, u pani, duveranu frutti è ancu i pastizzi. Questu vulianu a prutezzione di l'altri putenzi superiore. Invece, perchè parte di a festa era u Diu di morte, hè struitu chì un omu di a notte di u primu di Novembre puderia studià u so avvene. Per questu, un focu era alluminatu à a mezanotte, è ogni unu di quelli chì prisintonu ponu un castagnetu o una petra petra vicinu à u focu. S'ellu di a matina un ghjornu o castagna scurdatu, durante l'annu unu deve esse espertu chì a morte di sta pirsuna lamenta.

I Costumi sinistra anu venutu ancu da a tradizione di celebrà l'annu incù antichi Celti. Dopu tuttu, i poviri antichi cungrenu chì in quellu ghjornu l'ànime di i morti vinu à elle. Ma siccomu eranu teme chì, in più di i boni stranieri di un mondu diversu, ghjustu maligni, witte e sorceri anch'elli vèninu ancu à elli, vistutu in pelle d'animali è soffittanti i so face cù u soot. Hè assumatu chì questu omu pò scantu all spiriti maligni.

Candele hè uricatu da un focu cituciali cituciale. Avanzamenti, l'iniziu di l'invernu era assuciatu cù l'iniziu di a bughjura prolongada è a morte. Cusì i preti anu encicruppi una fogera grande, è ogni cespitale simplici pigghianu un raghju è u purtonu à a so casa, perch'ellu puderia surviglià l'invernu malvenu.

Ogni costumbiu assuciatu à Halloween

A festa hè aggratu d'una divinazione di l'amore. Per esempiu, una coppiu avissi duviri dui nuzzini in u focu è vigiliò per un tempu. Se i zucche sò brusgiate lentamente è senza assai codice, i deuses i benedite per una vita longa. Eppuru, è s'ellu ci hè statu un forti crack, a festa hè stata postata finu à l'annu dopu.

Siccomu a festa hè più assuciata à a fertilità, spessu adivi nantu à i pezzi. Per esempiu, se una zitella mancia una poma à a notte, in a superficia di l'acqua o un ispilsu, serà u puderebbe vede i funziunhe di a so estrema. E si u ghirissimu era una fantasia, era cunvinta chì hà avutu una malidizioni nantu à ella, è avia necessariu di parechji ghjorni à u boscu, perchè i boni druide hà salvatu da spoiling. Ma a tradizione più bellu ghjè l'usu di dumandà una festa di dolcezza.

In l'Inghilterra, i tradizioni di l'antica festa cèltica in a forma di u festa di Halloween adquistò un privilegiu specialu in u IX seculu, quandu u Catolicismu sparghje e so alpi in largu in u paese. Dopu questu, u 31 di uttume hè cunsideratu u ghjornu di ricurdà di i morti, quandu tutti sò obligati à alimentà l'addicto, chì hà tagliatu à a porta di a so casa. Quandu hè a tradizione "Aiutà, o questu scurdassi", quandu i figlioli cunde di dolci è altri documenti, parevanu ghjunti.

E unni è la pumpkin? Sera da a legenda di Jack, chì hà pisatu u divilu stessu. Parissi chì Giacchja torcia a testa in un napulu cù lumera arricchante in latu di l'occhi. Hè veru, duranti a festa di u Halloween, chì si spargiu in parechji paesi, oghje nantu à u vitru chì a face lampu ùn hè più un napulu ma una carbassa.