Feste di vacanza

Nisuna altre festa pruvoka tanta contruità è discussione. L'aderenti di i vacanze tradiziunale russa cunzidenu una tradizione americana inesivua, incomprensa è astinenza.

A festa di i ghjorni: Prosperità è Contra

A storia di u Halloween hè assai più antica è significativa di l'avversi di frìvule diversu "in modu americanu" imagine. L'urìggini di e vacanze gienu in crenza Celti, è micca in i tradizioni storichi di l'America. Cù a storia di i celtuli sò assuciati è e tradizione di u Halloween.

Ancu prima di u IX seculu, u territoriu di a Francia moderna, l'Inghilterra è l'Irlanda era abitata da e tribù Celti. A ghjente hà vintu sicondu a leghji è i marcos di tempu di a natura, senza pudendu prolongà a fertilità di a staghje nantu à staggione di corsi. Fenici muderni Ciuttu spiega a vulintà è a relazione di i dii. Sicondu i credenze di i celtichi, i friddi di l'invernu, eranu degutusi à u diu di i morti, chì annu u 31 d'utt'erou pigghianu u diu di Diu in captivity. Cù u principiu di u crepuscolo annantu à questu ghjornu, u passaghju trà u regnu di i morti è a vita hè stata aperta, è u diu di Diu divintò in l'immubiliu subterraneanu è l'abitanti di u regnu di i morti avutu l'opportunità per entra in a terra. In juntamentu cù l'ànima di i famusi difetti, chì anu impegnu à visità i so parenti, i spiriti maligni vènenu à a terra. Per pruteggiri di i spiritu maligni, i celtidi si cumpranu: si ponianu nantu à pelli di l'animali, hà pintatu i so facci. À a casa, tutte e lumi eranu apagati, per ùn avè micca incantà i spiriti, ma si juncenu à u focu sacru chì prutiggiu, chì fù dissolutu da i sacrificadori. Dopu u sacrifìziu di l'animali, i celtdi ballaru e divuzione, pruvatu di ùn esse ridiatu: hè struitu chì l'spiritu maleci pudete piglià una ànima dormente cun elli. Allora ogni famiglia pigliò u focu sacru à a so casa: i carbuni ardenti sò stati pusati una zucchinata, i "ochji" brillanti chì temeranu l'arditi da a ghjente in tuttu u so viaghju in casa.

Hè pussibule à finisce a storia di u Halloween, ma u sicuru titulu di sta festa hà a so propria storia. "U ghjornu di tutti i Santi" ùn hè micca cunvalidatu cù u ghjornu di a sera di u spiritu à a terra, è questu a so propria spiegazione.

U Santu Santu

Parechji seculi dopu, i cunquistatori purtonu u Cristianu pè i Celti. Una religione cristiana cunpringata da a tollerà per altri religioni oghje, in quelli ghjorni di rigali cruel era l'utillita di u papa, "i guverne di Diu in terra". Festa storica di i paesi eranu scatti, erani sustituitu da e vacanze cristiana. À l'abitanti di i paesi cunquistati per sempre s'insignò di e so vacanze, in u seculu VII u Papa Bonifaciu IV introduciu a festa cristiana l'1 di nuvembre, u ghjornu di Tutti Santu, aspittà da esaltà da scambià una festa cù l'altru. U nome di u vacanze sounded like this: All Hallows Eve. In questu ghjornu, era bisognu di ricurdari tutti i santi è martri. Prestu u nome di e vacanze hè ridduciutu à Hallowen, ma ùn era micca pussibule di sustituverà a festa tradiziunali cèltica.

Allora quantu persone si celebrendu u Halloween è cumu di celebràltelu: cum'è un ghjornu di ricurdà tutte di tutti sante o cum'è un paese cèticu?

Da a festa cristiana, ci hè statu nunda chì hà mancatu u nome. Oghje hè celebratu à u stessu tempu chì u celebrà è i Celti, chì hè nantu à a notte di u 31 d'uttrovi à u 1 di nuvembre. E tradiziunale di u "All Saints Day" anu ancu pagatu: in questu ghjornu hè customizable disfrazarete sottu qualchì "spiritu malignu" per unificà l'animi passendu per e strade. True, a varieghja di "forzi e forze" hà cresciutu significativamente da u tempu di i Celti, issa tutte e famose forze magichi di e diverse culturi facenu parti legale in a celebrazione. E questu hè veru, postu chì u Halloween hà largamente sull'algighjatu di esse una festa di un populu, è hè diventatu internaziunale, incurru l'imaghjini di i "spiritu maligni" di parechji pòpuli.