Prucessu di pieno

Carri un picciutteddu hè solu a mità di u difficultu, eccellente è difficultu per una mamma futura. Allora segue un mumentu seriu, à dì, u prucessu di u travagliu in e donne. Sì a donna pregnant ùn averia micca figlioli, ùn si pò ancu imaghjine cumu tuttu passa durante u partitu. Ma se una donna cunnisciuta in modu di avantaghju cumu u prucedimentu di partitu, da esse un pocu facilissimu per ella per trattà questu quandu hè natu. Una descrizzione dettalale di u prucessu di dà nascita facenu un'uccasione di sintonia in no solamente fisicamenti, ma ancu moralmenti.

Cumu successu u prucessu di nascita?

U prucessu genericu hè divisu in trè piriodi:

Periudi di u nascita di un zitellu

Cusì, fighjulà cumu u prucessu di nascita:

1. Normalmente nascita nascenu in sùbitu. Hè impurtante per sapè chì a maiò parte di u prucessu di nascita sparghjera fora di fluidu amnòticu, è quarchi ùn ci sò pugnammi immediatamenti. Quandu e ciappi spasmi acquistenu un caratteru cicu, è sò ripetuti regularmente cù una diminuzione in l'intervalu in u tempu, questu hè un signu chjaru di l'iniziu di u travagliu.

Stu fenominu aiuta à l'utru hà intravatu è apre u so collu per una salda di u zitellu da u canali di nascita. U divulgamentu di l'utru hè u prugettu più grande di u tempu in u prucessu genericu tutale, u risultatu da quale u primu ghjornu in una donna pò esse ritardata da 11 ore, è in u tarritoriu di nascita u babbu hè natu in 6-7 ettari dopu à u primu travagliu.

Quandu e battelli cumincianu, i medichi ricumandenu chì a donna si move più, respirave bè è ancu cunsiglià per piglià un bagnu è duci. Tali accertziuni aiutanu à reduzciri u dulore, in più, tuttu questu hè un mezzu per aumurari u prucessu di prenu. À un tempu quandu l'intervalli di e cuntrazzioni sò ridduciuti à cinque minuti o menu, hè un signu per trasfirmarà da a sala prenatale à a sala di partenza.

2. In a seconda fase di partitu una donna si scherzau da u dulore severu duranti i scherzi, hè aghjustata, fatigue s'acumula è hè difficiulmente cuntrollu. Ma sta stampa ùn dura micca longu, perchè quandu l'utru hè stata apertu, u duttore darà u cumandamentu per spinta, è a mamma dà l'ultimu sforzu di "spurtarlu" u zitellu. I tentazione sò deve esse chiaru: ùn avete bisognu di scurzà u corpu tutale, in questu momentu solu a regione di u canali di nascita travaglia. Questu stage durarà duratu circa 15 minuti, ma pò arruzzate annantu per un paru d'ora. U zitellu passa per u vicinu à a vagina è dopu pocu minuti ammenta u polu di a testa, è assai prestu u zitellu allora u fora, da ellu si faci assai faciule per a mamma. U zitellu hè nantu à u so stomacu per un pocu minuti, è poi livatu à u bathing, dressing and examination per un pediatricu.

3. Quandu u zitillone hè digià "partutu", dopu à ellu da u canalu di nascitu, deve esse un internu geniculum, chì hè spessu realizatu da 10-20 minuti. Ma se dopu à una meza ora, l'ultima ùn sia micca esce, quì i medichi recuccarani à e misure di urgenza. Dopu a liberazione di a placenta, hè verificatu per a integrità, perchè ùn si pò esse micca in u corpu di e so piezzu. Sì una donna hà tagliatu o làcrime, sò alluminati, è dopu chì finiscinu tutte e prucedure à l'abdomen, a mamma hè in situ cù u ghjacciu.

Dopu un e un mezu à dui ore, a mamma hè trasportata in u salottu, induve si pò restà tranquillamente è sia solu cù u so picciottu. U mulinu pò esse attaccati à u pettu 15 minuti da u nascita, ma micca u fattu chì u zitellu dopu un tali travagliu vole esce da manghjate.