Cumu tutta un cirasa in l'estiu?

Una parte integra di cura di frutti hè a splutazioni regulaire di rami. Questu hè necessariu per pudè formà a corona, aumentate a pruduzzione, impediscenu u sviluppu di i malatie. Per ùn dà a pianta propriu, hè necessariu di fà à un certu tempu è sapendu chì branche pò esse eliminati è quali ùn sò micca.

Cirasa solu ci voli di cutà a corona annu. Questu avete da aiutà à cummattiri malatii, anu aumentà a pruduzzioni è crescate a grandilanza di baga, chì a luz di u sole è l'arghjintassi circulate in u tranquillo à l'arbre. Questa prucedura si deve esse realizatu in un tempu in quandu a pianta hè in un statu di reste cumpletu (invernu o primu muvimu), ma i ghjardiniemi cunventi ricurdavanu a repetite quandu sempre a racoltazione. Avemu bisognu à taglià e branche di cilieggi in l'estiu è quandu si pò esse done, avemu dicu in u nostru articulu.

Hè pussibule prune cherry branches à l'estiu?

Ancu u fattu chì l'arbre ùn hè micca in reste, a poda pò esse fatta. Duranti stu pirìudu, sta prucedura hè prufilaxichi o terapèuti. Dopu tuttu, si avete notte signali di marchjà, ùn aspittà micca quandu l'invernu per sguassà. In questu casu, a malatia ùn pò micca solu per esse stalle sta pianta, ma ancu infettate l'àrburi cuntessi.

A poda d'estiu di branche innecesariu impedisce u sviluppu di sta maladie, cum'è u brisu di latte, chì spessu infecta cereixe.

Cumu degne di cutà un cirasa in l'estiu?

Prima di tuttu, hè bisognu di sapè chì a poda di u veranu pò esse realizatu solu da l'adulti (dopu à 5 anni), postu chì e piantini ponnu accade dopu à a rimolta di rami verdi.

Sì avete scurtatu di i rami malati, per prevenzione di infestazione chì si sparghje in tuttu l'arbre, l'usura chì deve esse disinfettata dopu ogni cut.

Quandu s'apprunia a corona, avete a seguità a stessa suggerimenti cum'è l'invintu, per esempiu, avete bisognu di rimborsu crucifisso è senza fruttu.