Perchè u zitellu vò esse?

U vomitatu in u zitellu hè sempre cusì cunghjuntu di u genitori, perchè pò cumprà una varietà di cundizioni - da innumante, à i malatie severi è periculosi. In ogni casu, se u zitellu hà vomitu, è in particulare regulare, hè una occasione per passà un esame medica per esclarecer e più azzjonijiet per l'eliminazione.

Perchè u zitellu vò mene à a matina?

U zitellu chì visita un kindergarten, o forsi un scola, pò vomità da una neurosi - u zitellu ùn vole micca esse ghjuriddu è cusì ponu l'attenzione di i genitori di stu prublema. Ùn escludisci micca a pussibilità di avvilingmenti prudutti cunti u ghjornu prima, in questu casu, u vomitu pò esse di notte.

Perchè u zitellu vòccianu à notte ?

U mutivu più impurtanti si manghjà in a sera è avvilinatu. Forsi u babbu hè malatu è hà una febbra à a sira, chì pò ancu causà vomiting. I parasitemi, cum'è pinworms, lamblia è vermi, sò ancu culpiti di a malatia di notte, soprattuttu se u zitellu hà avutu problema cù u tracte gastrointestinali di u ghjornu.

Perchè u zitellu vò mene à manghjà?

Quandu vene à i zitelli figliulini, stu fenominu hè pocu nurmale, hè sfertu chì u zitellu sò overezza in bocca è inghjule assai ambienti, tuttu chistu causa una intensità diferenza di regurgitation.

I figlioli maiori pò vomità per riacconda à un pruduttu pruduttu chì ùn hè micca toleratu da u corpu. Un altru raggiuni - alimentazione forcible, overeating o disgustanti à a cunsistenza n imaghjina (lumps, mucosa, spuma).

Perchè u zitellu vò cumpurtamentu?

Quandu ci hè bile in i massi di vògliu, i paisani avemu bisognu per esse spusatu - probabbilmente, u culpritu di chista era una malatìa di u fianu o stomacu. Inoltre, u vòmitu chianu pò esse dopu chì u zitellu hè turmentatu cù vucanti per un pezzu tantu, quandu u stomacu hè vacante, è da vene u zuccaru gastriju è a bile.

Perchè u zitellu vò mene à vellinu?

In casu di una malatìa fridda, quandu una gran cantità di mucus hè furmatu in a nasofaringe è i bronchi è u zitellu ùn puderanu micca efficace, in u fitu di a tezza, u zitellu pò ancu rinforà quellu chì era in u stomacu cù u moco. Ancu un spuglitu di u nostru pezzu, irritannu u parò di u filu di a farinzia, pruvucarà un rimettu di vomiting in certi figlioli.