Nymphaea - landing è cura in una laguna, funzioni di cultivà un licore d'acqua

A ghjesgia artifice pò esse decorata cù e diverse pezzi, ma sò megliu stimati da a nymphea, chì si prustesi è cura nantu à una stagione intre chì sò semprici è ùn ne micca bisognu di u gastru di una grande quantità di tempu è sforzu. Ci hè parechje varietà, gràzie à quale pudete creà una cumuzioni originale.

Ciò chì pare cusì a pianta aquaticu di u nymphaeus?

Una pianta aquatic herbigliosa perenne hè un nymphaea. Per capiscinu megliu cumu hè quellu, vale aduprate a caratteristica:

  1. I sbuchjude di a pianta sò rizomi urinariu immersi in u pianu, ma ancu puderianu a forma di tuberi.
  2. À a superficia di l'acqua sò soprapianti di sopra l'acqua, chì anu un pianu cumpletu cun una bocca spunata. Sò densi è cuparti cun una cera bianca, chì ùn si permettenu micca. U tagliu di i pranzi difiere secondu u tipu. In quantu à u fogliu sottuisfettivu, hè diversu è hè un capu largu-lanceolate, filmy è dove.
  3. U fioru di u nymphaea in i territorii sittintriunali accumenza in u ghjugnu, è in u sudu - in maghju. Buddi aperti in a mattina è dopu dopu à u tramontu. Pò esse stampati in parechji sfumature, per tuttu, dependa da a variità. L 'urtulimu dura à quattru ghjorni. U fiore hè una forma simmitrica è u so diametru varia da 3 à 30 cm. A superficia pò esse semi doppia è duppia. In u centru di u fogghiu ci sò numerosi stamens di culore giallu o giallu.

Variata di ninfi

Ci hè parechje classificazione di sta pianta, per esempiu, da a grandezza di l'acqua, sò diventati in gruppi grande, mediani è nanu. Se fate nantu à e funziunamenti morphologicu di u sistema radicali, distingue distrughje tali tipi di ninfi:

  1. U rizoma. Hanu rizomi longu è densu, chì pò splei uni pochi metri. Da elli, scicculi longi di foglie s'agatanu a superficie. Questu includi i pianti invernu.
  2. Tuberosa. Tali pezzi chì dumineghja rivolti in tutta a durata di u sistema radicali. Puderanu micca invernu in latitudini tremendi.
  3. Rizoma naturali. Questu cumpressa nymphaees chì formanu u lobu di e raghji stessi, chì dopu à 6 anni dà un rizzulu horizontali putente, righjunghjendu una lunghezza di 15 cm.
  4. Statu stolonnye. Sò carattarizati da una rizoma rivolosa madre, da quale l'estoloni di u lugubriu principianu per rinunzià in u tempu è parechji tuberi oblenu sò furmati nantu à elli.

Nymphaea dwarfish

Ci sò trè tippi di liri d'acqua è i più chjosi sò varietà nanu, perchè u diametru di i fiori sughjenu 3-15 cm. Si pianta à e piume ùn sò micca fatti à una altitudina alta, abbastanza 15-50 cm. U gruppu vicinu hè u licenziu mediu di u nymphaeum, chì u lirci è più grande è u so diametre pò cumprà à 18 cm. A profonda di prupositu risposte hè 60 cm. U terzu gruppu compone grande specimens, è ponu pudè scopre di fiori in diametru à 25 cm. Sianu poni à pezza à una prufundità di 1 m.

Nymphaeum "Chromatella"

Questa spezie fa riferimentu à i pezzi, postu chì u diametru di i bianchi alcuna à 8-10 cm. Sò stati pinti in un colore giallu chjano, ma cù l'età u culore torna più satu. Questa nymphia hà un altru nome - "A Cupola D'Uri". I fogli sò largamenti tondi è verdi scuru è sò picculi sputichi vermiglii. Semu devi esse nutatu chì sta spezia hè senza pretensione, è a fioritura hè abbundante. A prufundità riservata di a pianta hè di 40-50 cm.

Nymphaeus "Aurora"

Una pianta altamente ornamentale appartene à un gruppu petite, postu chì l'acqua di liri di u diamitru at reachi 5-7 cm. A prufundità di u disembartamentu deve esse 40-60 cm. D'altri spezii, questa varietà hè distinata da u fattu chì u liqueur d'a nymphaea cambia a culore durante u fioru, cusì hè urdettu rosa, è da questu, hè diventatu copper-red. Stamens sò stampati in u culu amaru brillanti.

Plantare ninfi in una laguna

Per pudè plantà a pianta, hè necessariu di preparà un cuntainteru livellu è largu, in quali ci deveru esse i buchi di drenagiu. Quandu si tratta varietà migliu è grande, i corsi di 10-12 litri sò usati. Hè nutate chì in i ciuri di fiori sò parechje sputichi privati ​​per piantà ninfi. Ci hè una certa istruzzione cumu fà plantà una ninfa:

  1. I contenenti seleccionati sò chjete di una misura di u mischju, per a quale mischjà in proporzioni ugguali argilla mettica senza impurità, di terra di giardinu è di foglie di vacca coperto.
  2. Pi garbuleghja a nymphaea, cultivà è cura in l'urmai implica a situazione curretta di a pianta in u tank, per quessa hè necessariu di prisintà i risicchi in u horizontalmente, è avè basatu l'arrabbiari. Cchiù nutatu chì a riva di u rizoma, chì hè u cuntrariu di u riignu in crescente, deve esse postu vicinu à u muru di u pome, perchè vene cumencia à cultivà liberamente. Pigliate a terra beni.
  3. Per assicurà chì u sughjettu ùn lasciarà quandu hà rinfurzatu in l'acqua, hè cunsigliu per valdi un capu di sardine nìvule nantu à a cima è piedi o culi.
  4. Dopu quì, postu i cuntenenu in u fondu di u reservoir, cunziddiendu l'ottima prufundità per ogni spezia scelta. Pi garbule a nymphaea, cultivà è cura in l'acqui, impone chì a prufundità di a pianta hè calculata da a superficia di a terra, è micca da u fondu.

Floriculture Nymphaea

Dopu a piantazione di a pianta in una laguna, hè necessariu di cura da ellu. Nota chì a nymphaea cresce rapidamente, incullà a superficie di l'acqua, chì sia accaduta à u fattu chì i liri d'acqua riniscerniscenu à pocu pressu, è poi, u fiorente è à tutti pò fà. Per evitari, i capelli ùn eranu solu a mità u corpu di l'acqua. Per fà creà nymphaea, cura di elli includeu i seguenti procedimi:

  1. Hè necessariu di verificà e scontri per regula per ch'ellu ùn ci hè micca scòntriu in elli. In a primavera, avete aduprà i foglie caduti. In tuttu u tempu, a coppiu abbia l'eliminazione di foglie giaddi è gucole chì anu spusonu.
  2. Parechje persone ci sò preoccupati chì i lirizzu di l'acqua puderebbenu subbitu à a staghjoni invernu, è quì sopravientanu perfetta à u fretu à una prufundità di 50-60 cm. Comu abbinate suvitatu per l'assistenza propria, pudete prucessu una capa di neve à 1,5 m in l'acqui. a pianta hà survità ancu i ghjaccii severi.

Primu per ninfi

Per un fugliu abbundante è u bonu cretamentu, hè impurtante chì u spiccu è usatu hè assai nutrittiu. Una misura di u mischju, adattatu per cultivà un lotus d'acqua, hà digià cunsiderata. Nymphaea in casa pò esse pittati in un cuntinuu per più in un sughjettu in un pailu colmu di una mistura di terra di terre argilla, parti di a sabbia è parte di u travagliu di u giardinu. Pudete aduprà è silt da un reservatu naturali, ma po 'deve esse una certazza chì hè respetu à u respetu ambien.

Fertilizanti per ninfi

Per accelerà u prucessu di creazione è vede i bianchi grandi è brillanti nantu à a superficia di u reservoir, hè impossibile di fà senza l'alimentazione in a nursing. Nymphaea per u bagnu hè bisognu di fugliu fertili, in quale hè cunsigliu per aghjunghje un pezzu di manghjà u bone . Perchè ùn ùn lave micca, rinduli in boli di arcane è fassi in u cuntinuu à e radiche. Per via di u risultatu, u manghjà di l'ugliu anu longu fericì ne nymphaea.

Altra opzione per a nutrimenti di a pianta hè l'utilizazione di e pezzi speculati per e pianti aquatici. Fighjine pè curate cura hè ricumandatu un ghjornu, ma megliu è ogni dui simane. Hanu bisognu à pressu un zicchinu in a terra, datu chì una tableta deve spedizione per 4 litri di acqua. Nymphaea, cultivatu è cura in a laguna dopu à u quali incù u vestitu cum'è principale, ogni annu scumparisci assai.

A ripruvisione di Nymphaea

Per incrementà u nùmeru di liri di l'acqua in a vostra stazione, hè cunsigliatu di propagà da u risoru. Pi pigghiari lu procedimentu hè megliu à a fine di a stagione di fioritura.

  1. Avè chì a pianta aquaticu di u Nymphaeiu hà testa longa è chì ùn pò micca esse danatu, hè megliu di scambià in l'acqua.
  2. Eliminà u cuntinuientu è sguassate i risultati. Truvate i lampadiei è cumincià à dividinu. Sì e raghji laterali interferiscenu, è raparate cù un ingaghjamentu di giardinu, per esempiu, una pala.
  3. A pidata in novi cuntinenti si cumpunniu secondu u schema, chì era scrittu prima.

Enfermedades di ninfi

L'acqua di u biancu pò permette di una serie di prublemi, chì sò impurtanti à tempu per trattà, per a priservà a bellezza di a pianta.

  1. Da i frutti di petra àrburi nantu à i lysii in l'acqui pò anderà pulatori . Hè impussibile di palluzzà cù i sustanzi chimichi, cusì averebbe manghjà in insetti in u meccanicu in l'acqua, induve sò manghjatu da i pesci.
  2. Cù u cuntenutu di u nymphaeus, un fulminante di fuliggine rinfricatale anu attaccà-un scuru beetle di teddu. Piglia u ova, è larvate manghianu da mezu à i tocu in folla. Piglia u scatula manualmente, è caccià i pezzi severamente danuvuti.
  3. In a nymphaea, sughjenu è sughjurnate in un piste detto chì anu realizatu cù errore, hè una cosa spotting. Prima, i spotzi sò chjuchi, è dopu, anu crescenu in grandezza. I parcorsi affettati di a pianta deve esse eliminata.
  4. A malatia periculosa hè a putenza negra, chì pruvucà u fungus. I radichi turni nìvuru è cumincianu a dà un odore sfavore, è dopu à un certu tempu i foglie sò amarilli. Hè necessariu di fà un bagnu cù una suluzione cù e malatie fungi. Dopu trattatu, u licceri devi esse in quaranzumimu.