Un ghjocu cù un zitellu in 3 mesi

I mesi di trè mesi pò stà svegliate per un bellu tempu. Addiventanu eccettu inquisitivu, è ùn sò micca interessatu di esse solu in un cunclusu. Per un sviluppu tutale di i zitelli à l'età di 3 mesi, parechji sviluppi di sviluppu sò necessità, e grazia à quale l'mulchitu ùn pò micca solu amparà novi sapè fà, ma ancu di stabilisceranu un attaccu chianu cù i genitori.

In questu articulu avemu dettu qualchì ghjocu serà utile per ghjucà cù u zitellu in 3-4 mesi per diventerà è cuntribuisce à u sviluppu còtule è sviluppu di u zitellu.


I sviluppà i ghjurnati per un zitellu in 3-4 mesi

U ghjocu cù un zitellu à 3 o 4 mesi devendrai chjaru curta è simplicità. Accumpagnate ogni unu di i vostri accordu cù una canzona inghjennita, perchè ellu pò più tardu cuntribuisce à u sviluppu di u discorsu di u zitellu.

Duranti e classi, offerenu miglià per sente sfarenza in a prucessu di l'oggetti. Pudete fabbricà un prugettu piccu in u quale parechji prupietà seranu presentati, cum'è a sita, là, lino, etc. Inoltre, hè utile inserir belli è belli ghjangali brillanti di diverse forma è culori in u ghjinuu, perchè chì a munga puderia manighjà a superficia è sperienze parechji sensazioni tactil.

Parechji volte in un ghjornu, ghjucanu cù un criaturu di trè mesi in un ghjocu diticatu. La maiuranza di i zitelli à questa età sò assai piace à u dulce mancu di mamma è di altri adulti. Inoltre, questi ghjoculi sviluppanu e cumpetenze di motore, perch'elli bisogni avè bisognu à prestu attenzioni particulari. Hè ancu utile per fà un massìcciu chjappi di i pedi, palmi e altre parte di u corpu.

Durante u massaggio, pudete aghjustà unepochi exercitivi di gimnastica, per esempiu, "bicyclette". Move i pienghie pierdiche in direzzione oppizia, imitannu, cum'è chì u zitellu hà avviatu i pedalli.

Un'altru divertente, excitante è utile - "Avagliu". Posa à u pianu è pigliate a vostra zitella in i vostri brazzi in tale manera chì a so fàccia hè ghjustu davanti à voi. Embrace it under the arms and lifts slowly, dobbly the body of your torso in the opposite direction.