Ieri in i zitelli

U corpu umanu hè designatu cusì cusì chì quandu vi vene in cuntattu cù virus, hè ancu malatu. U u corpu di u zitellu ùn hè ancu esse fugliale. In ogni modu, ùn si pò assicurà chì tuttu ciò chì aiuta à un adultu aiutarà à un friddu in un infantu. Quite u contru. Perchè, prima di piglià e decisioni è l'adopru di medicina, cuntattate u vostru duttore è cunsultate cumu per trattà un friddu in u zitellu.

I sintomi di un friddu in i zitelli sò u stessu in un adultu. Ma a situazione hè complicada da u fattu chì u zitellu ùn pudemu micca dettu chì u qualchissia hè moltu. E i genitori hanu da esse attuutu at random.

U signu più sicuru di un friddu in un zitellu hè un nasu malvinu è a tezza. Sti sintomi sò tipici, forsi, solu per i friddi. Ci hè ancu un signu cum'è u calore. Ma questu hè un signu dubitatu. A so dubbita hè chì micca ogni forte febbra in u zitellu sontenu à un friddu. E qual hè l'alta temperature? A pediatra più moderna palesanu chì a temperatura à 37,5 ° C hè a norma per u zitellu. È veramente hè. Ma deve distingue perchè nantu à questa temperatura hè a norma per un zitellu particulari. Eccu, per esempiu, se u zitellu hà sempre avutu una temperatura di circa 37,3 ° C, perchè per ellu a temperatura hè di 37,5 ° C in a norma. È s'ellu ùn hè mai risistau sopra 37,0 ° C, quandu 37,5 ° C pudete indicà un friddu in un infantu. Un signu sicuru di un friddu in un zitellu hè a perdita di l'appetite, a attività diminuite, a debule in generale, letargia.

Tutti i cartellaghji di listessa ùn ponu nè micca indicatu micca nantu à un friddu, ma in i zitelli prorezyvayuschiesya. Ma avete cura. Sì, sti sintomi pò esse pruvucatu da aghjunghje in i migghiori, ma questu ùn hè micca significatu chì u zitellu hà un corpu cù i denti si scorci. Questu significa chì i dentri pruduceru un debilitamentu di i difesi di u corpu, è u zitellu avia un corpu cù u nasu.

Semu ancu esse ricordati chì u fruttu cumuni si spende in i zitelli di l'alimentazione artificiale, è in i zitelli à a natura - più menu menu. Questu hè cunnessu cù l'immunità chì u zitellu ricevi cù u latti di a mamma. Per quessa, a pretezione di prevenzioni di i friddi in i zitelli hè alimenta naturali. In cunstante, hè necessariu limità à u zitellu da cumunicà cù i ghjente malati, per evitari e luntanu e posti.

Prima di cumincià à trattà i rfienti in i zitelli, avete bisognu à maximizà a cundizione d'un zitellu senza medicazione. In contru à l'opinioni di ei avuti, quandu trattanu i friddi in i zitelli, ùn hè micca necessariu cumprendi 2 cenadori è di cullà a ropa tanticchia nantu à a criatura. Quite u contru. Hè megliu per sminerà a temperatura di l'ambientu à 20-22 ° C, spessu à l'aria è umidificà l'aria in l'abitazione. Ricurdà chì in i zitelli l'intermuitu di calore ùn hè micca stabilitu, è. calunzzione, avete solu peggiu.

U nuvellu sussurru in u trattamentu di i friddi in i zitelli sò l'utilizazione di l'agenti antipiritu. Se a temperatura hè più di 38,0 ° C à 38,5 ° C, a questa temperatura ùn pò micca esse battutu da nunda. Hè abbastanza per furnisce l'aiutu frescu è umdu in l'abitudine, bundanza di bè (se hè necessariu per u zitellu) è u zitellu stessu perchè caldu. Si a temperatura sopra a 39 ° C, u zitellu deve esse aiutu, è fate a temperatura.

Ùn mai decide à l'usu di qualsiasi medicazione. Ancu se u pacchettu cù u xarru antipirituque hè scrittu "Per i zitelli", ùn significheghja micca chì pò esse usatu per i friddi in u zitellu. Assicuratevi di mette un mèdicu annantu à l'usu di una droga per trattà i friddi in un zitellu, è ancu per effetti è contraindicazione.