Hè pussibule à battizà un ziteddu à a Trinita?

U tempu per u ritimu di u Bautismu hè sceltu, per regula, calda. Questu hè dovutu à u fattu chì u zitellu hà da esse stufa per un tempu è cusì ùn si pò micca cungià, hè chjaru chì ùn hè micca friddu fora. In modu di giustiziu, deve esse dichjaratu chì in u invernu tutti i tempii sò sparati è l'acqua di a fonte hè calda à una temperatura di 36-37 gradi, perchè ùn avete micca temerà di battizà u vostru babbu in a stagione fredda. Cusì, anu da decisu di fà un ritu di pattu in u veranu è hà digià sceltu una data.

Succece chì tutti i parenti, l'amichi è i padrasti di u zitellu ùn ponu micca riunite in u stessu tempu. Per quessa, i genitori selezziunate cusì u ghjornu, quandu tutti i visitanti puderanu à vultà à u sacramentu. E succeu ch'elli ponu riunite in u weekend, chì falanu nantu à a festa di a chjesa. Hè pussibule à battizà un ziteddu à a Trinità è quantu megliu d'avvicinari stu situazione, ora pruvate à scopra.

Sicondu i canoni di e chjesa, ùn hè micca pruibitu nantu à a riprissioni di u ritu in i vacanze. Cusì, pudete battizà un ziteddu à a Trinita, ancu s'ellu ci hè certa difficurtà.

Chì deve fà per piglià un zitellu hà battezu?

  1. Sceglite un templeu adattatu. Hè megliu sceglie chjesa una chjesa, perchè i papigilatori più propensu chì assistenu à stu temu, ancu in una festa, ùn sarà micca assai.
  2. Pre-discussioni cù u prete. Sì i zitelli sò battezi in a Trinita, in u tèmpiu elettu da voi, u funziunamentu di u cleru. In vacanze, anu fattu assai travagliu è truvà tempu per u ritu stessu serà assai difficili.
  3. Sì a chjesa permessa, pudete dinò l'organizazione di u christening. Inchiuzione preliminaru da u prete o u novu di a chjesa chì cosi avete avè avutu cun voi, induve cumprà una cruci è da quale u metallo pò esse fatta, perchè prudutti d'oru, per regula, ùn vi battezze. È dinò, in quale ora hè necessariu di impunità à u tempiu, per ùn viulà i so schedamenti è ùn principià u ritu in una prisenza.

Se parlemu di u ritimu di u battèsimu in a Trinità o di qualsiasi festi di a chjesa, allura si avete furtunatu è accunsenu cù u sacerdotu, pruvate micca di sospiri u ritu è ​​ùn pò micca tardà. Se tenete un zitillù picciottu, è sapete chì ellu puderebbe fentu, hè megliu di piglià una buttiglia di coghju precu è cun voi in modu chì pudete alimentà i padrasti à i migghiori. U patri hè improbabile, nantu à una festa, stà chì a mo mamma hà da alimentà u zitellu in un locu.

Christening before the Trinity

Cum'è l'esitatu, pudete christen your baby un jornu. In ogni casu, ci hè quessa cum'è "sognu parentale", una di quale si mette prima di a Trinita. In questu ghjornu hè customizare per andà à a chjesa è di candele per u ripòsu di i so genitori mortos, avumi, aviani è tutti l'antenati. È, in questu ghjornu, vale di ricurdà micca solu di i genitori fisici, ma ancu quelli chì eranu u ghjornu di voi mentri è parenti spirituali. Hè vugliu à pricà, è perisceta tuttu u ghjornu, pensendu chì i vostri parenti eranu per voi. Hè pussibule un battizà un zitellu davanti à a Trinita, nantu à u «sughjettu parenti», a quistione hè micca à a chjesa, ma à i genitori è i stessi. Se u christianismeu ùn esse cuminciatu vigorously, ma hè cuntentate solu cun un modestu cena in pentimentu, da u puntu di vista morale, hè stata accettabbli. Ma, com'è regula, i christianings sò una festa è longu aspetta, chì si vole di riri è belli, cusì cunglienendu dui dui ghjorni nantu à una basa psicologica sarà difficili. È se vulete sinceramente pasteri u battèsimu di u vostru picciutteddu, migliurà u ritu.

Allora decide u battèsimu à a Trinita, à un altru pensioni di a chjesa, o solu un ghjornu dipende di a vostra moralità è à l'impiegazione di i servitori di a chjesa. Ricurdativi chì u christening hè a transizione di una persona à u senu di Diu è u ghjornu ùn importa micca.