Cumu possu fà una barca fatta di legnu?

No tantu tempu, in i lecciuni di travagliu in l'a scola, i schiati eranu chjappu nantu à u legnu. E ancu oghje, assai anu un petit set di cinceli o scorcher. Avemu suggeru chì pruvate à fà una barca di buchja casana. Questa hè una bella manera di passà un ghjornu cù un zitellu è surprise, perchè pudete facilmente facilite aduprà parechji di u vostru travagliu à u vostru zitellu.

Cumu fattu un barca di lignu?

Prima di fà una barca fora di legnu, cercate imeddi divertenti in riviste o libri. Pò esse stampati in una vela o un casu di navi. Allora preparalli tutti l'armate necessarii:

Cunsiderate vi cunsigliu cumu fà un passageru di lignu.

  1. Pigliemu un baru è cù l'aiutu di un cuteddu, dà a prisenza di una nave.
  2. U scopu di fà un bastimentu fattu di legnu cù i so propri mani serà a preparazione di un locu per l'archi. Avemu misuratu u diametru di bastone di lignu è perforà unu-trè toi per elli (per a manera di a grandezza di a barca). A so prufundità deve esse di l'ordine di 1 cm. Per ogni bastone, aghjunghje una fini è fassi da u burcu.
  3. Avemu da fà vele per una barca di lignu cù i nostri mani. Facemu un triangulu di carta grossa. Sottu l'imagine scelti scelti nantu à questu. À u centru avemu attache u match cù l'aiutu di una cinta scotch. Cumu per a fiducia, laminerà a superficie di a vela cun cinta adhesiva. In a parti infermale, quandu travaglia sottu una cinta adhesiva, ponu rinfurzà in a forma di spaghetti o pezzi di brochette.
  4. In più, à a cima di u mastru avemu attaccatu un filu forte. Scinnemu u filu à longu i spiculi di a vela è risolviu da quì sottu cù cinta adhesiva.
  5. In seguitu, avete bisognu à fà a barca fatta di legnu in lignu, perchè quandu travagliassi cù un cuteddu, rinfurzanu e rinfriscanti. Cumu travagliu tutte e parte di a travagliu cù una carta di lega, in u primu primu più aspra, è à a fine u polu tuttu. Questa parte di u travagliu pudete cunfidenza fiducia u zitellu. U corpu estattu hè vernice o dipinti cù acrilti.
  6. Quandu tuttu hè seccu, aghjustemu masts with sails. In i parti di fronte è di e pene avemu ancu attacheti brochetelli. À quelli schiffi attaccanu a nostra vela. Per a decorazione, pudete stallà un anellu di vita è scrive i porti o esce quantunque bandieri divertenti. Utilizendu una rosetta o u roscu, aghjustemu un agentu ponderante (in particulare se decide di fà un mudellu di poliestirenu dilettatu).
  7. Un navi fattu di legnu cù i so propri mani hè prestu. Hè un souvenir pò esse presentatu à un amicu o adduzzatu l'habitació di u zitellu.