Scottish Terrier

U terrier scocciu, ancu chjamatu Scotch Terrier, hè unu di i cani più famosi in u mondu di a razza di terri. A so faccenda divertida ci pigghia un corpu forte è forte, sti cani sò cunziddi à nascenu cacciaturi.

Storia di u scoccheri Terrier

U Terrier scocatore, cum'è a maiò parte di variità di terri, hè stata rapida à a caccia d'animali chì vanu in burrows. A migliura diretta è u sviluppu di a razza hè statu guidatu da u principiu di u XIX sèculu, assai di questu hè investitu da l'Scalien G. Murray è S. E. Shirley. Hè ringraziatu à questi scientisti chì a razza acquistate un nomu mudernu, mentri in Escocia eranu sceti altre razzi di terri. U standard di a razza scacchi scocciottu hè stata aduttata in u 1883 in u Regnu Unitu.

Per parechje persone famosi, scotch terrieri eranu prelimi. U pupulare di V. Mayakovsky hè un scottu terrier chjamatu Puppy, u Clown Pencil intitulé cù un terri escocés chjamatu Klyaksa. I cani di sta razza eranu guardati da Eva Braun, Winston Churchill, Georgy Tovstonogov, Zoya Fedorova è Mikhail Rumyantsev, in più di i US Presidenti George W. Bush è Franklin Roosevelt.

Funzioni di l'apparizione di un scogliu scocciu cani

U Terrier scocatore hè un cane petite cù musculus sviluppatu è un vastu pettu. Havi un capu allargumentu, currispunniu cù u troncu, un corpu putenti, a transizione da u fronte à a frunti hè allisata. Scacciati di terriera di culori bianchi è altri culori anu grossi zoppa, chjucchi ochji chjappi, è a cuda hè diretta è curta, curvatu xii, risuscitatu. U mantellu hè strudu è longu, u sottuatsu hè duvutu, capaci di prutezzione di u friddu in tutti i tempi. Possibile pilatu di u scocotera - lana (culore, biancu, sabbia), brindle o nìvuru. Ancu caratteristiche caratteristiche di i terrieri esculani sò longi mustachi, barbuni è cigliu.

Funzioni principali:

A natura di u scocu Terrier

U Terrier scocatore hà un bellu caratteru. Quessi sò assai leali è leali, mentre chì sò risirvati è indipindenti, anu a so dignità. I scuperte alcune sò inturniati, ma sò micca aggressivi à tuttu. Invece l'orgogliu apparente, a perseveranza è a determinazioni, u scottu Terrier hà sempre bisognu à l'amori di u patrone. Stu cane intelligente hè bè trattatu. Sì un occasione scotch terriers ùn abbiamo micca abbaiari, ùn vi daranu à pruvucazione, ma si ne necessariu ponu stallendu per elli. Sò sensittivi à i membri di a famiglia, ma sò suspittichi di straneri. È incù i figlioli sò benessiri, ma ùn piace micca un ghjucatu.

U terri tesoru pò vive in un paese o in una cità. Quandu mantene una mascota in un appartamentu cità hè necessariu di furnisce cù longu cammini, attività fisica. I scogliera sò assai attivi, cusì l'attività fìsica hè vitali per elli.

Chì per alimentate u scocu terrier è quantu a cura?

Hè abbastanza fàciili di piglià cura di u scocu terrier. Hè ricumandatu per pittite cù regularmente, per bacchittà secunda à i contaminanti. Quandu a lana hè assai sguata, hè lavata prima, ma solu s'ellu hè sbuchjata. Dopu un passaghju per strada, i piani sò lavati cun un desinfectante especial. Inoltre, u scocu-terrier necessita clipping periculi è tagliu (circa ogni 3 mesi).

L'alimentazione di u scocu-terrier ùn devi esse micca basatu nantu à i prudutti di a tavula di l'ospiti. Questi ghjovani sò propensi di allergii, anche a bona salute. Hè assai impurtante per dà solu un alimentu cani equilibratu, vitamini è acqua neve. Hè ricumandemu per vede u cane à u veterinari ogni sei mesi.