Ictitoftiriosi - trattamentu in un acuariu cumuni

Ichthyphythyriosis hè una malatia di pisci, chì l'aquaristi chjamanu "manga". Appressu cumpariscenu i tacchi bianchi, tosculi nantu à i fille, nantu à a testa, aghja è u corpu. I bumps anu cracheru, i cisti cù infusoria è l'infusoria si accumulàvanu in u fondu di l'aquarium è si stabiliscenu à un altru pisci. U pezzu sanu hè infatuatu. Infusoriani entri in l'acqui, cù u pesce infettatu, l' alimentariu , l'acqua. A malatia hè transmittata rapidamente à u pesciu sanu. I primi per esse infettatu sò petite pezziu, fritte è pisci cù l'immunità di enfasi.

Purtusu pezziata in u acquapinu in i muvimenti cunvulsivu, pica nantu à e pareti è e pietre . Se ùn trattate iTitioidismu in u pesciu, i punti ponu in spots è fiori in u corpu. I pescaghji duri di respira - flutteranu à a superficia di l'acqua, perchè cascanu à u fondu di u decadenza di e forze.

Ititiroistusu in u trattamentu di pisci

U trattamentu di ictiroistismu in casa hè pussibule. Puderanu l'acqua rinfurzata da u fondu di l'aquarium à 1/4 di u voluminu è cundite cù l'acqua neve. Hè vacanze l'acqui di una settimana. Pesti senza pezzu moriri. Poghini pisci in un pezzu separatu per u trattamentu di 2-3 simpati.

Trattamentu di ictiroistisimu cù Furacilin

Ictthythririosi hè tratta in un aquarium cumuni da Furacilin (Rivanol). U cumpressore è u filtru ùn valdi micca, ùn sullivanu l' acqua di l'aquarium . U trattamentu di ictiroistismu cù furicillu hè bonu è innocu per tutti l'abitanti di l'aquarium.

In 30-40 litri di acqua, dissolve 1 tableta (0,2 g) è vende in u pesciu. Ogni ghjornu cambiassi una quartu di u mari, aghjunghjite a medicina per ogni ghjornu. I pezzi finiscinu di caghjà, cumincià à manghjà, i signali di a maladie desapareceranu. Pruvate 2-3 simane. Se necessariu, u trattamentu deve esse continuatu.

Ititiroïdismu - trattatu di salitu

Ictitoftiriosi hè tratta cù una salita nica è fugliale. I pianti è certi alti di pesci ùn anu micca pervià l'accionamentu di u salinu, anu da esse tatu da l'acqui. Ogni tipu di pesci hè trattu ind'è individualmente.

Ci hè 2 manere:

  1. A temperatura di l'acqua per 2-3 ghjorni, risate à 30 °, per accelerà u ciclu di vita di l'infusoria. In una suluzione, 1 culletta spugna di salinu per 10 litri di acqua, pisci trattanu 10-30 ghjorni cun una constant supply of oxigen. Allora gradualmenti sustituisci l'acqua.
  2. Per destrozià i parasitichi, avemu bisognu di piscadori. U salitu di staghjoni secca di 20-30 g / l nantu à u fondu è di acqua. Alloghju, pezzi vegetali. Pone l'ossimu lentamente è di sopra. L'acqua cambia 2 volte à ghjornu à 10 ghjorni. U pesci sò stati mantinuti sopra, i cisti di ripruduzzione, o infusoria, falendu à u fondu è perìscanu da u sali. I surviglià i parasitimi sò sfracciati cun cambiamentu di l'acqua.