Stones per un aquarium

Hard imaginate un bello, riccu di l'acqua di l'acqui senza a presenza di pietre in quì. Sta dicurazioni ùn hè micca solu un ornamentu, ma hè ancu un sustegnu favuritu di u pesce è un locu per a nascita. Inoltre, e petre per l'aquarium servi com'è un anchorage per varii tipi di i pianti, ammuccianu e dispusitivi tecnichi, retenenu elementi di decoru supplementu - terrazzi, torreggii, etc. Ci hè parechje spezii di pedicure per un acqui, ma ogni manchinu pò esse mette in a vostra casa.

Qualessu tipu di pedicili sò adattati per un aquarium?

Per i decorativi di graniti, basaltu, beole, porti, granito, quarziti è altre rocci primaria devendenu. I roti sedimentarii, cum'è a roccia di petra, a calcariu - sò assai sullicenti in l'acqua è crescenu a so rigida, facendu perdue l'abitantanti aquatic. E piante naturale per l'acqui duci sò tene una forma flat, ùn hè micca cunsigliatu di utilizà e puliti, e pedicure, ùn anu micca naturali in l'aquarium, è ùn hè micca svantaghju à impone scamosciate - anu arghjintinu, chì i pezzi pò metà ferite.

Prutizzioni è pedicure à u mare per l'acqui, cum'è: chjassu di mare, caverne di marmellata. Sò assai utuli sò "e pianti viventi", acquistatu nantu à i currenti di coralli. Grazie à elli, a filtrazzioni biologica in l'aquarium hè accelerata, u culore di u pezzu improvighi, u mortalità di l'organisni diminuite. E questu hè un pezzu di gioielli originali.

Spessu spessu, pedicure artificiali per l'aquarium sò ancu usati cum'è decoru. Sò tutte e sicurità è tenenu una varietà di culori, forme, pruprietà, è perfetta à imitallu a natura.

Pedichi brillanti per un aquarium

Quessi chjuccasi anu una forma redondeada, assai simile à i chjudi di fiumu, 1-2 cm di diametru, fatti di plastica d'alta calidad, è cuparta cun pittura speciale luminiscente, sicura per l'ambiente.

Questi fiaschi glowing in l'aquarium sò capaci d'accumulate a luce è seguite à brusgià in u scuru per 8-12 ore à ghjornu. Puderanu ancu diprezzà sfarenti fogghi, fiori è altri elementi. Stu dicurazioni - solu un divinità per l'aquaristi.

Cumu u processu di pietre per un aquarium?

Prima di pusterità, e pietre d'urighjini naturali deve esse pulita di terra, muschio, licenze è foglie in acqua. Hè ricumandemu per insettisce cù curazioni a petra per a prisenza di particelli metalicali, chì ponu esse solu suluzioni tossicali in l'acqua di l'acqui, in quantu à parechji insetti. Dopu ci hè una prova di a petra per a presenza di calce, perchè l'acidu cloruricu ghjacava nantu à questu. Se li bubblesa spamosa si apparevanu, ci hè una calcina, cusì una petra ùn hè micca fitu. Doppu avè inspeccione è trasfurmazioni di e pedi per l'aquarium, ci vole à rinsed cù l'acqua è pò esse usatu per u so usu.

Decorazione di l'acqui, cù e petre

Per u megliu effettu, i pedichi più grande si trovanu megliu in u fondu, mediu - in u centru, è più chjucu - in fronte. Pettite i petri vicinu à i mura, perchè u pesciu ùn si stalla in l'apertura.

Tutte e strutture in pietra grossa sò colpi nantu à u so fondu di l'aquarium, perchè chì u chianu ùn ci hè cascata sottu. I piedi chì formanu e caves sò setturi nantu à l'altru, chì furnisce di stabbilità.

Pettite i petri in l'aquarium prima di spressione l' acqua in questu. Cusì pudete evità u spustamentu di u locu è, per consente, a distruzzioni di tutta l'estructura.

Sì i petri sò chjuchi, per esempiu: ghjesgi brillanti per l'aquarium, rocca, gneiss, ponu esse direttamente nantu à a tarra, in un acuariu induve pezzi piacenu crescenu refondi nantu à e pedi, ùn sò micca cunsigliatu.

U fattu un acquaziu cù parechji tipi di pietre hè sempre bellu, naturali è cusì vicinu per a natura.