I razzi giudeiani di cani

Sì vi sò cunfusu per sceglie un cane per sè stessu o solu un amatoriu di sti animali, suggerenu chì leghjite a discrizzioni di razzi taliani giapponese. Malgradu u fattu chì e cose cumune qualchì funzione cumuni (tutti sò derivati ​​in u Giappone è riferenu à rocci decoratori), st'animali sò assai sfarenti in l'aspettu è in u so caratteru.

Razza di cani Japanese Spitz

U standard di sta razza dice chì u Spitz Giappone sò un cane decorativu mediu sanu (30-40 cm à l'impresa). Anu alluntanate e culeschi invece è una cuda sputca, chì devenu accumighjà tranquillamente à u spinu. I spitzes veri di u guvernu retenu a proporzioni di l'altura di u corpu à a so larga - 10:11. Una funzione distintiva di u "Japanese" hè a so lana bianca (ùn anu micca altre culori). I prupietarii di sti cani argumenu chì i capelli di Spitz ùn hè micca brastatu: ùn hè micca messatu! Una altra caracteristica di u Spitz japonese hè u so tempore - felice è alegre annunzie d'età. Puderanu bè cù l'altri cani di u so sex è ancu i misgi. E i Spitze sò excellii in furmazione.

Razza di i ghjorni japonesi

Hè ancu ghjorni decoratori, in qualchì volte chjamati spaniel. L'animali di sta razza sò chjuchi, pisanu da 1,8 a 3,5 kg. In quantu di colore, u standard hè assai rìttu: l' hin japonesi solu sò solu bianchi-russu o bianchi-bianchi. Hines cun là di altre tonalità sò cunsiderate u cullingu di a razza. U soffrava, sìmelle à a sita, i capelli hina hè generale di longu u mediu, nantu à e dintorni, cuda è u collu hè un pocu più largu ca d'altrò. In quantu à u caratteru di u mandibulu in u Giappone, è solitu calmu è silenziu, ancu s'ellu ci sò oghji orgogliosi è capricci. Hina senza prublemi pò esse guardatu in l'appartamentu - ùn deve micca bisognu di moltu spaziu è quasi nisun rughju. In ogni casu, i ghjacari sò sociables è assai cunsacrati à i patroni.

Razza di cane Terrai giapponese

A diversità di l'anziani, sta razza hè rara, hè distribuitu principarmenti in Giappone, in a patria di questi cani. U terri di u japone (o nippon terrier) hè stata creata in u 1920 cummincià u fox terrier cù i "aborigini" - i cani indigini di u Giappone. I terrieri giapponese sò i ghjetti petite, forte, quadrima cù un capu negru è un corpu biancu cù spazii negli. A lana hè corta, liscia. U criscamentu di "Japanese" hè di 20-30 cm, è u pianu di u corpu varia da 4 à 6 kg. I cani di sta razza anu una dispusizione animosa è alegre, sò animali attivi è mobile.

Razza di i cani Akita in Japanese

Japanese Akita Inu hè una di e razze più antichi di cani: esistinu davanti à a nostra era. In i tempi antichi, Akita si sò cunsiderati cani di caccia, sò stati chjamati "matagi ken", chì in japonese significa "cacciatore di una grande fiera". In ogni casu, ùn deve micca cunfunditu l'Akitanu Gulizzianu cù i pratichi americani, chì sò derivati ​​cresce inu cun un pastore in Italia. A cuntrariu di altre razzi di i ghjacari italiani, Akita hè assai più grande. I Bianchi anu crèscita in u spruciule di 64-70 cm è pisu di 35-40 kg. U pezzu di i femicili hè pocu menu - 30-35 kg. Akita-inu, quand'elli sò spessu chjamati sta razza, ponu esse trè varietà di culore:

L'Akita pò esse adupratu in casa o in a ghjagina aperta. Sò ghjente aggradèvuli, ghjente chì anu cammisa longu in l'aire frescu. Parlendu di Akita, hè impussibile di ùn esceze u famusu cani Hatiko. U cani addivintò a ligenda di u Giappone. Per 9 anni veni à l'stazione à u listessu tempu ogni ghjornu per scopre u so amatu d'accolta, chì ùn era micca stati bellu aspessu. Avà hè un munumentu à Khatiko à sta stazione, è una filmografia tocca era fatta nantu à a so fidelità à u maestru.