Quandu si facenu cattene aperti l'ochji?

Allora un pannulu picculu pocu è indefanu nascì. Solu doppu un pocu se converterrà in un gattu fieru e indipendenti, o in un felice graciousful gracious. È avà sta criatura piccatura ùn hà mancu apertu l'ochji, cunfidendu à a prutezzione di a so mamma è l'aiutu di una adatta di furia. Serà circa 10 ghjorni finu à chì u gatto hà un rumore. Quasi nun rileghjanu à stimuli esterni. Parechje persone, vighjàvanu sti cattivi indefinitivi, quandu ùn anu sempre quandu averebbi cumenciavanu à vede a luz di ghjornu. Cumu l'ochji aperti in gatmi? Quali proffrenziu puderanu attirà à stà à questi cunte in u primu misi di vita?

I prublemi prublemi cù l'occhi in gatmi

Intendemu di risponde à quarchi duminii cumuni chì pinsanu d'amatori di u gattu, chì prima hà pigliatu i cura di i gattivi nascite. Hè impussibile sveltu tutti i sughjetti in una nota petite, perchè pruvamu a sulientari sulu quelli chì sò assuciati à malati oculardi.

  1. Quante gattini aperta l'ochji? S'ellu si tocca 5 ghjorni o ancu duie simane, quelli altri figlioli cumincianu à vedere u mondu nantu à u 2u u 3 ghjornu ( sphinxe , regiu). U tempu quandu i gattini avianu aperti l'ochji, depende un pocu nantu à a razza di l'animali. E l'ùtili pè persone longu oghje più tardi. Ma ancu s'ellu ci sò aperte e oculidi, vede pocu. Hè assai probabbili, a fiora discernisce solu a farsa lumetta è a bughjura, è a visione verita si prisenta solu dopu à qualchì tempu, quandu si cuminciassi à movere di più indipendente è i prucessi metabolichi crescenu. À u primu, vi tenite sempre u zitellu in un locu friddu, ùn la disturbanu micca in vain. Arcuni studienti anu cuntu chì, in l'animali chì sò in e primu dui simane in un locu friddu, l'ochji aperti un pocu più rapidamente in quantu in i zitelli chì passanu u tempu in luminosu.
  2. U gattu hè u gattivu uchjaru. Sì stu prucessu si trovi un pocu tardu, pudete aiutà un pocu per lavà a parolle annuncia cù infuzione di tè o una solu suluzione di l'acidu boricu.
  3. Change of eye pigmentation. À u principiu, a corse à i gattini hè turbia, è l'ochji sò dipinti in un colore grisgiu. Ma sò cambiantanu lentamente, da parte di a 3e simana, acquistendu un culore naturali da 9-12 simane. Eppuru tutti sti termini sò assai apprussiviusu è anzamente depende di a razza di l'animali.
  4. Sì u gattu era natu ciutu. L'animali, chì in una età tempura vedenu vista, ci sò cambiamenti forti in u core. U difettu inherente in una certa imaghjina hè compensata da un sensu di u più sapore è u sintimu. Hè nutatu chì ancu u mustache hè una più largu più altu ch'è quellu di i parenti visti. Se ùn cunnosci micca un gattu tali da u zitellu, ùn hè micca pututu distinguisce micca da una sana. Da l'esternu duverà bellu assai normale è u puderà navigà in u spaziu.
  5. Cumu cura l'ochji di u gatto? Spessu si sparghje pruvene diverse virus o helmintii. Un picciottu debbuli ùn hà micca sviluppatu l'immunità, per quessa, hè assai impurtante per esse cumplissenu a sazienda. Ci sò spuntalli veterinarii privati ​​("Ochji di diamante" o altre), chì sò più efficausi chì tintura di tè, è permettenu di furnisce i boni cura per l'organi di vista di u babbu baballu. Puscia nantu à i vostri ghjinochji, rimpiazzate bè è elaburà a testa e gegnevule a droga. Hè ricivutu di utilizà 2 goczi duie volte per ghjornu. Dopu a prucedura, lavite l'ochji cù un sbattulu di cuttuni, pigliate un padutu di cuttuni è a meza per ognunu.

Sapete quandu quandu i gattini aperta i so ochji. Se a situazione cù a vista di u zitellu ùn avete micca megliurà, ùn hè micca strinte è cunsultate un spiestatu per ùn missu di u sviluppu di malatie cum'è chlamydia, mycoplasmose o herpes. Tutte e infizzioni spessu cumincianu cù a conjuntivitis, chì causanu lacrimazione forti è suppurazione sussegwentamenti. U veterinariu facenu i analisi necessarisi è cunsultate, chì facilitate l'aiutu rapidu è sapiente à a vostra mascu furia.