Styfado da cuniglia

U pezzu grecu di Stifatu (Στιφαδο) hè meat stewed with cipudas, spices, aghju è fragrant aromatichi in una salsa di vinu russa di carta, un oliu d'oliva, pasta di tomate è l'acitu di vinu naturali. A sola parola "stifado" hè traduzzione da u grecu cum'è "carne stewed". Questu pezzu hè assai faciule per preparà, ma raffinatu, cun una bona scelta di carne è l'approcciu chjaru à a cucina hè assai gustoso. In solitu, per a cucina greca stifado, a vacca o vitedda hè utilizata. Spessu, stifado hè preparatu da un cunellu o da un lebbra. Quandu si preparanu stifado da carne, hè megliu aduprà carne senza pesti. Di sicuru, a valezza duverà esse extiguata più di u rabbit.

Cume cook Stifado?

Ingredients:

Preparazione:

Cusì, preparanu u stifatu da u rabbit. Questa ricetta hè assai notuali per un menù festiva. Scumpredemu a carcassa di u cunghjettu in porzi (hè megliu attraversà e articuli, è e grande piezzu - à a mità). L'arraggiamu, fate mette in un tavulinu cun una foglia di ligniculu, fate l'inghjugamu cù l'acitu, staghje nantu à variate spezii secche à u gustu, è l'oli un marinate durante almenu 2 ore, o megliu in a notte. A carne di a lebbra, naturalmente, deve esse addivatu assai più di a carri di un cunigghiu domesticu. Quandu a carne hè sbagliata, sappiole i pezzi di u marinatu è seccu cun un napkin. A mezzo di l'oliu d'oliu hè sparatu in una granca di parchetta grossa è pezzi d'frutti di cunigliu da ogni uccisa finu à u marruni negru. Agghiunciu è pepite, aghjunghje paste di tomate, foglie da foglia di marinata, spezie secche, vinu è un vetru di acqua. Fate un fogghiu, fassi cunnosci è reduci u calore. Coperta l'ùtara è dete a focu à circa 1 ora (a lieja hè stufatu più), se ne vale à vultà una piccula acqua. A carne duverà esse finta è dulce, ma ùn deve manca direttamente fora l'ossa.

Salsa

Mentri u cunigulu hè stufatu, avemu da scumpetà l'oliu chì resta in una padedda è piglia a cipolla sbuchjata (ùn pò micca cut short bulbs). Friture, dighjà i giornu i lampadiei finu à ch'elli sianu stati d'oru. Dopu chì u rabbit hè statu trasmisatu durante 1 ora, aghjunghjule a cipolla fritta à a pignata. Miremiamu, cogliu è pruteghanu nantu à u focu lume per altru 15 minuti. Aggiate l'aglomeratu chenchju, staghje nantu à u pagliu rossu rossu, apiculte u focu è lasciate sottu à u tinte per 8 minuti.

Prupristà, un pianu maravigliu di cuniglia - stifado - pronto. Guarete u stifatu cù verdura. Découvrir l'oliu pò esse tagliati picchi di aranciu. Comu un platu di platu, pudete aduprà manufatti purpi stufa, patati cociuti o furniti, rice, pasta. Hè ancu bè per serve l'insalati vegetali. Certu, un veru pranzu grecu ùn impedirà un vetro di vinu russu da u listessu tipu di vinu chì era usatu in cucina.