Perchè una persunale parlà in un sognu?

Dream - un riflessu di a nostra vita cumuna, penseri, i sòni, sperenzi è teme. U latinu liricu di u sonnu hè statu cunzidiratu in gran dettu di Nietzsche in u so travagliu incorrupti "Dopu parlava Zaratustra".

Perchè una persona parla in un sònniu: i ragiuni principali

Ci hè un statutu non-statistichi chì ogni vintesa di persona hà un costumu di parlà in un sognu, è hè bonu sete i sòvulani portanu frutti creativi, l'scrittore - una nova storia, u filòsufu - parra nantu à a grande cù Socrates, Tesla è cusì. In casu chì, in casu cù a circustanza, tortura una persona, sopratutrichi s'ellu rintra l'amori, dopu à più, avemu dettu in detail cumu per esse di parlà in un sognu.

Incidentali, questu cumpurtamentu per a notte, per suprattuttu, ùn hè micca una malatìa, però, questa diventenza da a norma, è in a medicina tenia u so nome - somnilokvii. Cosa hè più surprisa, unu di i ragiuni chì una persona di parlà in un sognu hè l'eredità, questu hè chì sta casa hè riflette in u nivellu di l'ADN.

I scienti ci anu da a versione chì si una persona parla in un sognu, significa chì prima avianu avutu una situazione stressanti forte, micca culpiscenu necessariu à colore. Pò esse forte emozioni pusitivi.

Spieizione scientifica

L'amuri di a sera scientifica sò spiegatu da u fattu chì l'eccitazione, ricivutu in tuttu u ghjornu o per un longu tempu, riflette nantu à i centri in l'escàccia cerebrale, chì sò rispunsabili di e funzioni di l'parola, è in cunsultazione - cunversione in un sognu.

U sonnu hè divisu in parechji fases, u più pruduttivu per i monologue hè un suttu lunticu superficial. Questi stu cumpurtamentu torna in sonnambula. Di genere, questu succorsu in a fase di u sonnu veloce, e parolle sò aghjunti gestiti, passi, aperti ochji. Quarchi cosa hè difficiuli di distinguish a linia induve a persona dorme, è induve hè in a conscienza sħiħa.

Per parlà in un sognu hè normale?

L'azzioni umana, chì appartene principalment à u tempu scuru di u ghjornu, ùn averanu micca u caratteru di patologija, se a persona persone cunvivialità, un fondo emotiu calmu, una bona disposizione di u spiritu. L'ùnicu prublema in questa situazione hè un vicinu à u lettu, o megliu u malassettu chì crea à l'altri.

Per ùn parlà micca in u sonnu, aghjustate a situazione in a testa, u cori, in casa - criate un ambiente cusiminu, pigliate un sedimentu bagnu, leghjite bona literatura. Chì ci hè megliu per piglià in u paese di i maghi di fichi è a magia micca una onda di lettura riguardu à l'assassiniu, ma un clàssicu di l'arti mundiali. Ùn hè cunsigliatu per vede film sanguinoso.

Ùn deve circonda u to ochji è rilassate, in a sera, rinunzà un alimentu grassu è densu. Dà priorità à l'insalati verde, u casgiu chjostru o frutti. U regula principali - per cammellu prima di vighjà, respira l'aria neve.

Conversazione in un sonnu è i malatii

Perchè parlate da a notte in un sognu, deve decisu, ferma per parlà di manifestazione seria di disonance divertida è manere di fà contru un fenomenu.

In l'evente chì e cunversazione in un sònaghju sò intersciati cù malati neurologichi, comu enuresis, gnashing di denti, i pesi di norma, righjunente à i currenti di lacrimi, gaspte - hè urdinatu per passà esaminatu cù un neurologista. Hè assai prubabilmente, una persona serà offruta droga nootropic o metabolica, chì migliurà a circulazione cerebral, facenu dorme più calmu.

Hè necessariu esse à l'urdinamentu di u duttore, prescrivere i medicazione prescritti, ùn pruvate micca esse nervu, perchè e malatie psychosomatique ponenu consecuenzii più gravimi chì a lingua sparata in dorme.

In a furia di F. Nietzsche, chì u libru vinni discututu prima, u filosufu hà assuciatu un sonnu di mala calidad cù a mancanza di travagliu è l'attività insatisfante.