Chì a Trinita - tradizzioni, ritue è cungiuri

Una di e vacanze Ortodoxu più impurtante per i creduliti hè a Trinità . In questu ghjornu, u cultu di festa hè tenuta in i tempii, è a ghjente stessu urganizza un fabuloso festa. Hè impurtante cunnosce ciò chì hè fattu à a Trinita, postu chì parechji tradizzioni impurtanti è obbligatori sò assuciati à stu ghjornu.

Chì avete aduprà nantu à a Trinita?

Molte grande tradizioni sò assuciati cù a festa di grande festa di a chjesa, è parechji sò stati ghjunti finu à questu ghjornu.

  1. A Trinitati hè una grande festa, chì hè tutta appena preparata. In i tempi antichi, e donne facianu i so prudutti, è i so capi sò stati adducati cù guirreri.
  2. Scrivitevi ciò chì pò esse fattu nantu à a Trinita, hè vale a dì altra tradizione chì hè impussibile di abbandunà sta casa da a casa senza una croce, chì ghjè un guardiastru contru i forze maligni differenti. Hè prohibitu caminari solu in u boscu, per ùn avè micca attache u cane è a morta.
  3. Assicuratevi avè una furmagliu nantu à a table festiva. Li fogghi zuttati oghji - tutturati cun u ova in forma di corona. À prupietà vicinu à i bedini sò un pranzu rituali tradiziunale, u trattatu cù ore uva, ova scritta, torti è kvass.
  4. Hè bisognu di sapè ciò chì ùn hè micca fattu nantu à a Trinita, perchè questu vacanze hè pruibitu di camminà vicinu à l'acqua è di natà in acqua aperta, cum'è sirene pò piglià à u fondu.
  5. A sera, hè cumu usu di organizzàghjone festività, induve i dances sò rializati, cantà e canti, ballanu è cuntenenu diverse rituali. Spessu prima, per a simana sana, ci era ferii cù numerosi spettaculi.

Chì deve fà in a casa di a Trinita?

À questa festa di a famiglia, a hostessa preparava in anticipu, purtendu indegni di casa. Décorate i so abitazioni cù i fiori, u grassu ghjovanu è i rami verdi, chì simbulizanu l'estiu vinendu è a prosperità. S'è interessatu à ciò ch'ella fessi nantu à a Trinità, avete bisognu di parlà di a tradizione di organizà un cena festiva nant'à u ghjornu, chì si prisenta parenti è familiari. Unchind people ùn anu micca invitatu à visita. Avanzamente, a tavola era cuparta cun un pappagallou verdu è sempre furnisce bè è assai assai, in cunsiderà chì l'abbundanza nantu à a tavuletta furnisce una vita sforza per un annu.

Chì ci fanu nantu à a Trinitati in a chjesa?

Tutti i crêvi anu visitatu a chjesa in a festa di a chjesa. A cunsacratge di fiori fiori è i ghjovani rame di l'arburete sianu postu, chì anu acquistà forza especial. Curie, risposta à una quistione di ciò chì facenu nantu à a Trinita, parlanu di a nicissità di mette u serviziu è di lighjia pè i preghje per espresu u rispettu à i Purturi Eteri è dumandate a felicità.

Ciò chì facenu nantu à a Trinita in u cimiteru?

A grande impurtanza hè u Trinabile Sabbath, chì hè cunsideratu un parente. E persone chì vulete sapè ciò ch'elli fàcenu nantu à a Trinità avè deveru cuntatu chì quellu ghjornu, necessariamente andà in u cimiteru. À tumbini hè pruibitu di eddu in spiritu, postu chì hè un signu di disrespect. In a chjesa u sabatu, pudete smurzà suicidio, lighendu a preghiera funeraria concillante. Un altru puntu impurtante in quale si firmò - quale si facenu à u cimiteru in a Trinita, cusì sicondu l'antica tradizione di a soca chì duvete bisognu di l'arbureti. Hè struitu chì sta manera pudete scarnà i spiritu maligni è appacigalli i morti.

Chì fà in a Trinitati?

Da u tempu anticu à i nostri ghjorni, un gran numaru di supersticità anu ribatu, in chì a saviezza di più di una generazione hè cunclusu.

  1. A più caratteristica hè a chjesa in a Trinita, chì simbulizeghja a purificazione di a natura è a benedizzione di i persone. Hè cresce chì, se avianu cuminciatu à pioggia, significa chì l'annu sanu serà felice.
  2. Hè impurtante di sapè chì ùn pò micca esse fattu nantu à a Trinita à e donne embarassada, cusì à e donne in a pusizione sò projettati per andà à u cimiteru. Scurdate di i vostri parenti è i pezzi cercani, pudete pricà in a ghjesgia.
  3. In quantu à a ricunniscenza di a matrimoniu, a Trinita hè cunsiderata unu di i ghjorni più ricenti per u matrimoniu. L'omu pò fà senza teme à offerte à i so amori è dumandanu e benedizzioni da i so genitori.
  4. Ùn pudete micca travaglià in a Trinità è in ogni travagliu, altru ch'è culinaria, hè cundannatu. In questu ghjornu avete bisognu à reste è diventisce.

Chì amuletini facenu a Trinita?

E donne da diverse pianti è fiori in i tempi antichi fici un guardià chì aiuta à mantene a bellezza, rinforza a salute, amarezza è affruntà cù a soledad. Per fà, avete bisognu à preparà peonii, abbandoli e fugliale . Quandu decide un amuletu di amuletà per a Trinitati, vale degnu di furnisce l'esempiu schema di fabricà un talismanu putenti.

  1. Duoppu trè ghjorni prima di a festa, hè bisognu à secredu l'arba in u vostru Windows invece per avè assorbutu e trè riviri è trè lunatori. À a festa, cunsecreghjanu i pianti in u tèmpiu.
  2. In casa, cullate u bagnu di l'acqua. Pigliate un pruduttu, fendu nantu à u limitu di a stanza, chì hè vicinu à a sera. Hè impurtante chì u centru di u pede hè ghjustu nantu à a casa. Diciate sti paroli: "Passate a Trinitati a mo solità".
  3. Pudemu u bouquet in u bagnu è pigliate à saturà u corpu cù energia positiva. Dopu à questu, i pianti sò sottumessi è sipulati. Ùn dispusite micca a grass hè prohibitu.

Ciò chì hè fattu in a cuncipitalità di a Trinitati

Ci hè una gran numaru di riti chì aiutanu à cambià a vita per u megliu.

  1. S'è interessatu à ciò chì rituali facenu nantu à a Trinita, per attruverà a ricchezza, pudete aghjunghje stu ritu. Per serve in a chjesa, pigliate cun vela è trè muniti, chì devenu sempri compressi in un prugnu. Pòglia una cannila vicinu à l'icona di a Santissima Trinità è prichevule (pudete in i vostri paroli). Arrivatu a casa, tira a muntagna in una tazza di latte, dicendu: trè volte a trama. Dopu quì, edite un bevande, è cù e mondu, fate questu: pusendu unu sottu u icona, l'altru à a purse, è a terza - donate à a chjesa.
  2. S'è interessatu à ciò chì hè fattu per a Trinità per atraisce l'amore , pudete fà u rituali seguenti. A matina, hai bisognu à sceglie un bouquet di fiori salvatichi è grass. In juntamentu cun ellu andà à u serviziu, è dopu, sieguate sottu à l'arbulu di donna, per esempiu, cennere o bidue. Dopu i fiori consacratu una corona, pronunzianu a trama. Quandu vi vene a casa, mette sottu à u pillow.

Cosa da fà cù l'erba dopu a Trinita?

Tradizionalmente in questu ghjornu in a ghjesgia sò custommente cunsecrate bouquets, è cunsistenti di piani senzori di fiori è marsh grass. Dopu u serviziu si sò purtati à casa, è utilizate in forma di ornamenti. I segue cridite necessariamente cun elli nantu à u campu di u pasturevule cù u quale decurge a chiesa è ancu i sparghje in un pianu. In questu casu, assai ùn sapianu chì fà cù i fiori dopu à a Trinitati, perchè ùn sò micca ghjittati, ma utilizate di parechje manere:

  1. Hè cresce chì i pani cunsacrati ani capacità guariscenza, è per quessa chì sò usati com'è agenti terapicuu. U grassu seccu hè seccu, battutu, è da questu, hè cuminciatu è fumigatu cù u fragrant smoke di una persona malatu.
  2. In i paesi, l'erba hè datu à u bistiame, perchè ùn mancassi di un annu.
  3. Scupreddu ciò chì hè abitudine di fà nantu à a Trinita da l'erba, si ponu signalatu chì i picculi bouquets secconiu è imagghjanu per un annu, cum'è un amuletore putente à un ochju dolce è un clientu occasionale.