Ricurdamu pi peccatichi

Parechje volte e donne pari cunghjocente un discepu affettu di a pelle. Appressu cù l'avventu di u sole di primavera è di volte sò assai grande. A data, ùn hè micca rimediatu per peccatore in a fàccia, chì anu da eliminà permanentemente. Ma sò parechje cremes, masks e loci chì uttene u temporaneamente scurdate di stu fenominu.

Cosmetichi di peccati

In ogni farmazia pudete cumprà tali fondi di peccati, cum'è una crema:

Hè cuntenuti aziunità in alta cuncintrazione, perch'elli anu un effettu bisognu efficace è agisce rapidamente, senza preghjudiziu di a pelle.

I medje assai populari per i peccati sò ancu:

A so azzione hè diretta à creà l'stimulazione di a rinuvazioni cellula è accilassava significativamente l'esfoliazione di a capa superiore di a pelle cù e reste di a melanina. I neutralizate i riezettori chì sò rispunsevuli di a produzzione di melanina, è ùn ne perchè micca e reazzioni avversu.

Ricolutidi populari per peccati

Pudete ancu aduprà rimedii tradiziunali per peccati. Puderanu perfetta à a pelle è saturà cù sustanzi. Assistente in a lotta cù i peccati hè u pilone. U zucchinu di questa aliva pò iri a limpeze di prublema o l'aghjunghje à a mascara cù prudutti fermentati.

Ricetta per una maschera agrume da latta

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

Imbulighjate u zucchero di tagliola è a crema agria. Aduprà a mischju per 20 minuti è lavine cun acqua chjaru.

Un altru rimedià efficae à i peccati hè una mascara di frutti freschi. Pò essa preparatu da pasti, frutte, uva o fragole.

A ricetta per una maschera bianca

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

Stretch the berries to make a gruel, aghjunghje l'acqua. Apply mask to face è dopu 15 minuti lavbe l'acqua fresca.