Culle di culleghju di u settimane di Chanel 2013

Ragni bè, ùn importa micca quantu confidentu chì pare avemu, parechji senza makeup ùn hè micca chì per un caminu, ancu per u pane in u kiosko vicinu ùn esiste micca esce. Dopu tuttu, quantu ùn pudere torci è bellezza per una donna hè assai impurtante, ùn hè micca surprisante chì alcuni, anche di e dati da a natura, i labbra rimane, cilgiri luxurii è l'espressioni di a zitella pruvate sferenzà ancu più. Forsi ùn hè micca un desideriu di diventà più belle? Forsi quì anu da uttene tutte issi canzelli, foglie, cù spettaculi impurtanti è cunsunanti? Hè improbabile chì una bellezza ùn rispose l'oreal, Christian Dior, Estee Lauder o Shanel. Per via, Chanel hè generale una conversazione separata. Chanel hè luxu, exquisite è praticu. A nascita di marca hè a Francia, è u so fundatore hè a diva legendaria Coco Chanel (Gabriel Bonheir Chanel). A cumpagnia spicializata in a pruduzione di vestiti, calzature, accessori, ghjuvelli è cosichi.

Cosmetics Chanel summer 2013

U Sciccareddu Chanel l'estiu 2013 hè chjamatu "Summer Butterfly" (L'Été Papillon). Hè assuciatu à a facilità, tenderness, feminità è cumbugliu di i celesti. A cullizzioni presenta novi sfumaturi di lipsticks, blush, ombre, mascara e pencils.

I tendenzi principali di u maquillaje di Chanel l'estiu 2013 sò sfumature brillanti, màscara e so brillantissima culu. I sfumaturi purcelli sò neutri, crimson, rosa è copper.

Lipstick popolari Chanel 2013 allure chì hè cumpratu quattru novi culuri - beige naturale (Precieuse); rosa delicatu (Fantasque); Copper-brown (Captivante); plum-lilac (Envoutante).

Dui novi sfumature apareceu in a linea di liparosi culu Allure Velvet - coral-red (La Favorite) è fucsia brillanti (L'Eclatante).

Ùn si scurdanu di u liparfinu. I so amori pò facenu cun piacè di tonalità mudiacali marroni rosse è cobre.

À l'show Chanel summer 2013 a recette di makeup presenta ancu una seria di Stylo Yeux Waterproof Eyeliner. Hè scatula di l'oliu rosu è urente, biancu è rosso resistente à l'acqua in una edizione limitata.

Tintarella di u chanel summer 2013 line Les 4 Ombres Eyehadow Palette libera in quantità limitati. A paletta hè cunsistenti di culori marroni, beige, cafè è gris-grisgiu. Una altra versione di a paletta pò esse una cumminazione di solu dui culori: marrone è beige.

Creà un tonu eccezziunale di a fàccia hè offrule cù u polu raffinante di Rispunze in Poveru. E in a ligna Joues Contraste Blush in l'estiu di 2013 pò truvà u blush di chanel. In questa staghjone di l'estate, u culore di fiorente-albaricu sarà propiu. U pruduttu hè liberatu in quantità limitati.

I tendenzi di moda per manicura di l'estiu

In a cullezzione di Chanel Summer 2013, solu per u maquillaje, eranu prisentati è ungliu polish. A so buttula di colore hè maraviglia. Inoltre, ogni nova sombra hè u so propiu propiu. Per creà una scala exquisite, hè suggeritu per un vernice biancu pallidu (Emprise). Per dà l'excentricità, hè megliu di sceglie un colore rosso (Fracas). A suntissima filetta di a sera aghjustò perfettamente a "ombra" di Borgogna russa (Accessoire).

A cullizzioni di u maquillaje Chanel l'estiu 2013 - una digressione in i 80. Qualchissia vi truvà quì una imagina adatta per ella stessu. U paleta di colore sò assai attraenti chì ùn devi micca lasciatu. Shanel crede chì i cosmetti per l'estiu 2013 hè creatu da sapienti veramenti di a moda è bellezza.

A nova coleczione Chanel 2013 per a staghjone muntagnera è sti istavene nantu à a vendita in gennau. I sposi di moda eranu avà u tempu di apprezzà a so dignità. Disegnaturi di a casa di moda, com'è sempre, sorpresa cù una nova paleta di colore è offre l'imagine stylish per a bella meza di l'umanità.