Vìla Casera da Chokeberry

U vinu di a carna di a muntagna hè una una vitamina alimentosa d'altru spirituali, chì hè faciule per preparà da sè stessu. U vinu fattu di culore russu o nìvuru pò esse sirvutu cù postres light , dolci pastries è parechji altri platti.

Ricetta per u vinu casa di u cacciatore nìvuru

U prucessu di fà u vinu da baga di cendizzioni di a muntagna hè simplice simplice. Ùn aduprate micca frutti da l'arbureti chì crescenu strade di strade, puderanu accumulà sustanzi impurtanti. Hè necessariu chì u fruttu era propiu, altri ch'è u vinu passassi l'agghicari, hè necessariu d'incrementà a quantità di zuccaru.

Un calculu appruvistatu di a splutazioni di ingredienti:

Preparazione

Cu sti pruporzioni, sò ottene u megliu risultati.

I bacchi ùn sò micca mine. Cuntistrati nantu à a so superficia, i microorganisimi pruveghjanu a fermentau di a ferita, è ogni microparticulita inorganica crescente settureghja à u fondu cun l'uvedentu dopu a fermentazioni. Legumi in a quantità di circa 1 kg, putemu, per esempiu, in una buttiglia di 3 litri di solitu. Cumu s'addurmisciamu à 50-100 g di zuccherinu è di mani mnem o tolkushka. In u collu di a buttiglia ci attaccamu un pezzu di gaza è aspittene à trè ghjorni per inizià a fermentazione. Allora scorza circa 1-1,2 litri di acqua è intérieure fine per chì u zuccheru dissolvi tutti.

Emu ponu l'otturatore di acqua: fate u ghjornu cù una tapa di lata, punch in u centru di u tene un pirtu pocu, in quale inserisci un tubu finu (per esempiu, da l'inseritore). A fini di u tubbu internu di u bastimentu avanti aduprà ghjunse in e nisunu casu tocca a superficia di u mash ancu cù fermentazione intensiva. Aghjunghjendu i lenzii di plastisinà trà l'entrente è u tubu. L'autru ramminu di u tubu hè colpi in un putru pocu di acqua. In a listessa capacità, pudete abbandunà trombi da un pocu più latte di sour.

Gassini furmate durante a fermentazione passendu a porta di l'acqua, chì impedisce a pussibilità di inizià a fermentazione acèticu. U ciculu generale di a fermentazioni alcoolichi dura 40 ghjorni, ma dopu à 20-30 ghjorni detti a buttiglia nant'à u tavulinu, apre u tapa è struisce a patata cù una manghja fina è filtre da a gasa à un altru canciu limu. In u tastu permaneciutu cù un macchritariu, omucci più di 2-3 beprati di acqua, agitava è strinciate prestu. Filtre è cundite ciò chì hè struitu in foglia.

Scorrini in u bancu è torna installate a chjagua di acqua per altru 20 ghjorni (ponu pudè oghje i buttigli in un locu fretu in u sotano, in a veranda, nantu à u balaghju). Dopu stu tempu, u vinu hè prestu. Oghje l'aghjunghje (per quessa, a cacciammu da u levitu) un avemu più cù l'aiutu di un tubu è l'impone in bundichi neve chì pò esse chjusu cù viti di plastica massa densi. L'estinzioni ùn hè micca più necessariu, altri chì a tapa sarà strapata. Hè pussibule stabilisà è crescenu a forza di u vinu pour vodka à una rata di 50 ml per litru di vinu. U vodka aghjunghje pare a fermentazione residuale. Avà hè bonu di trasfurmà l'buttigli di vinu à u basamentu o à u balcicu micca climatu. Sì u vinu hè digià finu à ghjennaghju - solu s'ellu pò esse stufa o in buttiglia è u sufchu stampatu fermu.

U vinu duverà esse riccu, forte è dolce.

Sembra chì pudete amparà cù bè cù i vostri invitati è a casa cù una buttula di viaghju di u viticitu invernante. Particularmente zealous in u so usu, per suprattuttu, ùn deve esse micca.

U vinu di u vinu russu urdinatore hè statu accustatu cumu da a chokeberry nìvule (vede sopra). A densità di a pulpa, di pianosa è di cuntenutu di zuccaru di i frutti di u cecciu russu è nìvuru hè quasi u listessu, perchè u calculu di a proporzioni d'ingredienti sò listessi.

Ci ponu esse nutatu chì l'aumentu di a quantità di zuccaru faci un vinu più forte è dolce. Questu hè, cumu dicenu, un dilettante.