Vinu d'albero

Da u locu d'apricotsi freschi avete un vinu sabatu è incredibbilmente perfumettu. Per a preparazione di una piccula mugla, sò nicissità i frutti, l'acqua è u zuccaru granulatu. Avemu vi dite voi oghje di fà u vinu d'albero a casa.

Ricetta per u vinu d'albitru

Ingredients:

Preparazione

L'albitichi sò ordenati, frettu cù un pappu hatu, rumpuli i frutti in metudi è sguassate i fossi. Pigliate u fruttu in acqua bagnata è licenza à 5 ghjorni. Dopu quessa, struisce a pulpa è pour u zuccheru. Pudemu tuttu per a fermentazione è ogni ghjornu remichò u vinu cun un bastone di legno. Dopu à una settimana filtrà cun perfetta u bè da parechje persone per gasche o l'utilizanu per queste cartulare di filtre. Portu u vinu d'albitru à una buttiglia di vetro è fàlhè è staghje nantu à un mesi.

U vinu da u mandu d'albero a casa

Ingredients:

Preparazione

Ammuzzu d'albergo si spargiu in una puchina, pour à a cantina necessaria di acqua, vagnate pasci è pour a mità di u zuccheru. Scumpete in tuttu è pour a mezcla in lattice vaccini di 3 litri, cumprinziu a meza. Pettitemu guanti di gomma in li colli, fate un pirtusone in unu di i dittati, è lasciate à un locu caldu per a fermentazioni per parechji manoli. Quandu u guante hè bonu infundatu, filtre u biataccu cù gasa in cunti di sanità è permessa per infuse in un locu friddu per altru 3 mesi. Puderaghju a pene da u vinu in un tubu in una buttiglia neia, perchè chì u sedimentu sanu sighendi à u fondu di u vechju cuntinuu. Forse unattu i tappetti è dopu à uni pochi ghjorni, guvernà una tartera, dolce è fragante, cù u gustu di frutti di l'estiu.

U vinu di u zuccheru in casa

Ingredients:

Preparazione

L'albitichi sò lavati, siccati, i rinfriscà l'osse, è a polpa hè ammaata da una tolstalk è strincia u ziddu sanu. Poi pour l'estremità cumpletu cù l'acqua è i lassalli per un ghjornu. Dopu questu, filtre u mischju è combine cù u zuccaru apicucatu . Pour the sugar, maritare è abbandunate a fermentazione. Quandu si ferma, trasfurmà a infuzione di novu è spende per altre 3 ghjorni. Dopu questu tempu, avemu un filtru u vinu finitu è ​​u sopra à una buttiglia di vetro o un canna di lignu. Ceramu u cuntinuu è si scurdanu nantu à quattru seculi. Dopu à 6 mesi, aghjunghjemu a vittura di frutta in buttetti neve, suvaru è caccià elli per altru 3 mesi in un locu frescu.

Vinu di Apricot avec limone

Ingredients:

Preparazione

L'albitichi sò sorte, cut in mette è pigliate l'ossi di i frutti. In u pote, fate l'acqua, fate un pappu è fassi fugliale prestuti. Allora accumpèvule a massa ottigghiata cù una stampa è lasciate durante 4 ghjorni, è da filtru. U limoni sò stati rinfriscati, puliti è strinciati da elli. Mesture cù u zucchero, fate in u zuccheru, fate u levitu è ​​mette a messa in un locu fittu cù una temperatura di più di 20 gradi. Quandu u prucessu di fermentazione rapida stà, allora tuttu hè mischju è saldatu per altru 3 ghjorni per settle u sedimentu sanu. Pigliate filtru curabilmente u vinu finitu annantu à un filtru speciale, avemu spurtatu u zitellu in un cannelu di lignu, lasciemu è si lasciate durante sei mesi. Dopu à u tempu spiegatu, avemu spurtatu u bèzzu nantu l'bottiglia, attaccà è sviutà in un locu fridescu per altru 3 mesi.