Caracalla di uva - cucina

U cullègiu u barche di uva cun un aquarium o cun una dacha, u mare, bè, micca cun cura. Intantu, i carcuni pienzi sò assai utili per u corpu umanu, è quasi tuttu u munnu, anu digià amatu l'amore.

U processu di preparà caraccioli di uva venenu da noi di a cucina francese. U platu hè cunsideratu exotic è hè un gustu delicatu.

Per preparà un caracalla di uva in casa, pudete cumprà carottes salamunii o congelati ready-made in a tenda, o in u mercatu. Ma per certi ricetti, i canned cannoli ùn sò micca bè, ma avete bisognu di cultivà u vostru propiu o cumprà vivi.

Caràtteri preparanu hè un prucessu bastatu cumplessu, ma interessante. Sè decide di preparalli solu i caragò stanu, duvete esse un omu sloppy.

A ricetta per u carottu di uva hè assai antica. In l'Auropa è l'Asia, per esempiu, i caracili in generale sò un pezzu cum'è familianu è di ghjornu in a menzione di quasi tutti i restaurants, mentri per noi, per issa, i carottes di uva sò una curiosità. Ma digià più di più di più di i ristretti circà à pamperu u citatinu di Russia cun un piacenu cusì cusì un exotic exquisite dish. U più cumuni in Russia è in tutta a mondu hè a ricetta per a preparazione di babbalu in Francese, chì discendirem davanti. I Francesi anu chjama sempre un scrivotate. U so gustu inghjustu, hà guadagnatu da u fattu chì i cunchili sò chini di salsiccia d'agliu cù l'addimperta di mantra, da quella chì i caracili acquistanu un gustu delicatu particulare.

In generale, ricetti per a preparazione di babbalu sò una grande varietà, per i sfarenti gustu. U babbalu pò esse marinatu. Per questu, sò stati culatti è aghjunghje à una mistura di salsa di soia è u vinu. I cannellucci si pò cocchi cu diversi salsi: u casgiu crema , l' agliu , u curd. Inoltre, una insalata di caragio è arrustita da u babbalu frittu è di coccu, o cibu, hè assai gustoso è pocu cumuni.

A nostra cucina hè ricetta di cumpetizione è i piatti di parechji pòpuli. È l'aghjurnamu per noi, agghiunciemu qualcosa è sguassate qualcosa. Cusì, preparanu è portanu caracili più vicinu à u nostru gustu usualmente.

Ci hè quì cunsiderà a preparazione di cannellosi di uva.

Biscotti di uva - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Da i capiglioli avemu pigliu cunfuschi, cacciammu tutte l'insidi. Allora frarà a carne in una padedda. In i cunchitti vacanti è secche Aggiungi manciari di carne asfaltata. Pigliate a mantega, corse in pezzi, aghjunghjite l'agliu slicitu, u zucchero di limonu è i greens. Tuttu chistu hè salitu, pezziunatu è struitu cù una licenzerette. U mistu resultanti hè aghjuntu à i lavammi. Aduprà, calentami u furmatu è i nostri caragò nantu à a rachetata di farina chì tutti sò stati cun oliu. In u fornu, sò stati coccinate da circa 2-3 minuti.

Tagliate a baguette in tagliati finti è piglià u babbone prestu da u fornu.

Puderà serve à a tavula. Cù un colpu di ghjuvendu avemu avutu carne, avemu manghjatu, è avemu un muzzicatu di pani.