Cumu aprìu di pronunzià a lettera "p"?

A quistione di a manera d'amparà à pronunzià l'lettere "p" hè spessu appiecatu solu per i zitelli d'età di scola primaria è di kindergarten, ma ancu per l'adulti. Stu difettu di parlà pò esse dovutu a funzioni fisiulogichi o mancanza d'habilità. Impressu comu a pronunzià l' lettere "p" per un adultu è un zitellu sia aiutatu da eserciziu speciale per furmà una lingua.

Assistenza kirurgia in a pronuncia di u sonu "p"

Spessu, i prublemi di pronunziarii u sonu "p" arise quandu una persona hà un breve ligamento sottiluale (o una brida, perchè chjamata dinò) da u nascita. Chistu pò esse diagnosed in infancy. Per pudè cresce a mobilità di a lingua, a briglia hè sbagliata - questa hè una operazione simplici, hè fattu in a zitella è l'età adulta.

In ogni casu, ancu cun un frenulum curcu, pudete fà senza cirurgia, se regularmente aduprate l'esercitai necessarii sviluppati da i logu di i terapeute. A quistione di a manera d'amparà à parlà l'lettere "p" hè una quistione di perseveranza è perseveranza: tutte e persone sò inizialmente igual à questu, è ancu s'ellu si passa per ellu stessu, pudete ancu alcuni un discorsu limuru cù l'intaressu regula.

Exercise per pronunzià a lettera "p"

Azione accaduta à cumu per cumincià a pronunzia di a lettera "p" deve esse fattu regula, ancu se prima ùn vi mancu u risultatu. Prima, prisintate attente à l'esercizii chì anu destinatu à rinfurzà a lingua. Riparia u cumplicatu 3 volte à ghjornu durante 15 minuti.

  1. Cù forza, presse a punta di a lingua à u celu, senza forza di vultà.
  2. Muzzianu u punta di a lingua.
  3. Toca a lingua.

Dopu à 7-10 ghjorni dopu à l'iniziu di implementazione regulare di sti sternici, pudete attravirsassi a varianti più seri:

  1. Fate assai stampa da a lingua à u celu, è quandu dicerete "t", à u stessu tempu, seguitate a parte d'una colazione di bocca sottu à a lingua, creendu una vibrazione, perchè u sonu "p" hè intesu.
  2. Pruvate a farfalla cun una exhalazione senza una cullette.
  3. U Trenu in a pronuncia di i Silbali cù u so solidu: tra-tru-tro, dr-dru-dro.
  4. U Trenu in a pronuncia di i paroli chì accuminzanu cù un solidu "p": cancer, fish, hand, rock.

Ancu s'ellu tuttu hè digià travagliatu per voi, ùn si scurdate di e exercici - ripetite à regularmente, sopratuttu se u sonu di u tempu à u tempu vera esse indistinct.

Tongue twisters per pronunzià a lettera "p"

Comu furmazione supplementu, chì serà utile non solu per u sonu di a lettera "p", ma per a dicione in tuttu, pudete puru sfruttà e lingua. Hè megliu di lèggiri prima u testu in parechji volte per ricurdà, è pridicà lentamente, è da pocu à pocu a crescita di tempo.

  1. In u piatto ci sarà grass, nantu à u grassu - legami, micca micca legami in u grassu di u patiu.
  2. Carl da Clara stole u corallo, è Clara da Karl stole u clarinetto.
  3. Agrafena è Arina cresce dàliii.
  4. Dice à Makar una novella à Carameddu, è u lapisu Roman Makaru.
  5. Scogliu furmagliu u furmagliu di furmagliu in l'edifici di log.
  6. Cumpigliò trenta i trè pezzi cù un pastellu è tuttu cù crema agria è casgiu.
  7. U ghjornu satau da u locu, è novu sottu u locker.
  8. Nantu chì suminà è fretta, cusì hà diga.
  9. Egor caminava da u bastimentu, purtendu un capellu per riparà a fissa.
  10. Otvory, Varvara, a porta, à u patiu nantu à l'erba, quanti leone.
  11. Crab crab made in un racu, hà datu u rachet di crabu: aghjunghjeu grava, crab.
  12. Pate in un porcu, tuporyl, beloryl, half-yard dug, dug, dug, ùn hà micca scavatu à u burcu.

Dopu tanti furmazioni, a quistione di manera di traduce ghjustu l'lettere "p" sparisce per ellu stessu, perchè ghjè in parechje pratica è l'uppurtunità di alcuni schjertezza. Fate esse agitu chì ancu in l'impiegazione regula ùn passanu parechji seti, è ancu 1-2 mesi, prima di vedete u risultatu finitu. I prutezioni sù manifestazione prima, in 15-20 ghjorni.