Tolerance - Definizione

U cuncettu di a tollerazione vene da a parolle pacienza. Per esse tollerante hè di trattà cù rispettu l'opinioni, i manifestazioni è l'opinioni di l'altri abbineghjani, per piglià diverse forme d'autore espressioni è manifestazioni di l'individualità persunale. Stu tipu di toleranza ùn hè micca solu u duminu morali di ogni persona libera, ma dinù una necessità legale. L'attitudini tolleranu sò prova d'esistenza di principii demucratichi in a sucità.

Esempi di toleranza si trovani in a Bibbia, perchè a tolleranza in a Cristianitae hè cunzidiratu una di e virtuti principali. Per esse tolleranti solu pratiche assai estetichi è cultivati, in particulari artisti è artisti, figuri pùblici. Un altu livellu di toleranza pò esse evidenti da dichjarazione cum'è "hè piacevule per cumunicà cù questa persona", "rapprisentanti di sta nazione sò spessu affari". Tali ditimenti cum'è "Odiami sta persona", "Sò annunziatu da a so prisenza", "Ùn vogliu micca stà in un locu chjamu ghjudeu", etc., ponu tistimu à a mancanza di toleranza.

U prublema di a tollerà hè chì i ghjur infurmatifichi sò abituati di cunsece per cunvenzione, concessione o indulgenza, l'accettazione nantu à a fede di a credenze di l'altri. In fatti, sta vista hè senza fundazione, postu chì a tullura hè primarmenti un vista di u mondu per l'ochji di una persona libera.

Formazione di toleranza

Hè necessariu di stabilisce i principii basi di una attitudine tullente à u mondu da a zitella, perchè u modu più efficau di sviluppà sta qualità hè educazione. Stu prucessu di l'educazione si devi cun l'interpretazione di libertà è dirittu cumuni. Per fà questu, hè necessariu chì a pulitica di l'educazione publica cuntribuisce à a migliuranza di l'intemperienziu è di a tullulenza in aspetti soċjali, culturali è religiosi, chì u prucessu d'educà una personalità toleranti hè inextricabbile ligata cù u sviluppu di a tolleranza in l'statu.

L 'educazione in u spiritu di una attitudine tolerante si deve formate in i ghjovani di qualche capacità di pensà è criteri per a furmazione di judgii basati in valori murali universali. A personalità tolerante ùn si spercila a violazione di i valori fundamentali di l'umanità è di i diritti umani fundamentali tossed. L'educazione hè a principale impurtanza di l'influenza in l'intoleranza in a società.

Factors of Tolerance

Fatturisti di cumpurtamentu di una persona toleranti:

A viulazione di a tollerà pò esse tracciata in ùn avete l'ochju i so principiu, cum'è a tolleranza è u rispettu.

I livelli di tolerenza

  1. Toleranza cumunicativa situacional. Demonstrate in a relazione di l'individuu à e persone vicinu à ellu - cunhabitanti, parenti, spunenti.
  2. Toleranza tipulogica di cumunicazione. Hè manifestatu in relazione à una persona à i tipi cullettivi di pirsunalità - un certu gruppu di pirsuni ella, u stratum soċjali, a naziunalità.
  3. A tollerazione cumpetuta di cumpetizione. Hè manifestatu in relazione à una persona à i clienti o i so cumpagnie, rapprisentanti di a so professione.

L'impurtanza di a toleranza ùn pò esse strimmatu, perchè hè grazia à questu chì pudemu trattà cù rispettu è intelligenza di e caratteristiche culturale di l'altri naziunalità. Hè a tolerie chì ci permete trattà è accetta racionalmente in un individu ugguali è dissidenti, no solu per avè a nostra parere nantu à qualcosa, ma ancu per permettenu à altri membri di a società per avè a so propria opinione.