Ricetta per u pasticceria di Pasqua cù pasci

U torta di Pasqua hè u postu centru nantu à a table festiva. Inoltre, hè tradiziunale un pani in a festa di Pasqua. Per quessa, qualchissia allora voli per fà i visitori è i parenti. U nostru articulu hè chì certamenti avete aiutu in questu materiu, chì dà 3 ricetti completamente distinti.

Receta classica per u pasticceria di Pasqua cù pasciuti in u fornu

Prima di cocilu, dissiru a mantra è a margarina nantu à u tavulu in un regnu è affruntà. U cantu di farina hè difficult to determine; addipenni di a so qualità, nantu à a densità di a crema agria, di mediu hè 2.5 kg, forsi menu o più.

Ingredients:

Preparazione

Per opari, calore u latti per ch'ella hè aggradèvule. Disolvi in ​​u lettu 200 grammi di zuccheru è levaduriu, aghjunghje una farina, littiralmenti un pozzu. Amuciamu, avemu da risparmià.

Agghiuncinu a crema agria, margarina è a mantra, pudete semplice u soffiu è mischjà cun un forchetta. In altru cunti, oghje u ova, u campanile è u zuccaru cù u salitu. Maturà l'ovu è a cantina di crema, mesturà a l'homogeneità.

In un tavulinu, vultà a farina è valdi a base dolce è a cullera. Amassi micca una piscia forti. Cumpressà è a mette in u calore. U passiu sò lavati cù acqua di ferli è fughje in acqua calenta per odeurà. Quandu a pasta hè stata avvicinata, hè necessariu di ammucciarii, è dopu una volta. A seconda volta aghjustemu u passiu.

Oven rinfienta à 160 gradi. Dough lay out about the molds, oiled and let them stand for about 20 minutes. Hè impurtante di mette in ogni moltu ùn più di a mità sua altitudine, altri, a pasta fala nantu à u filu quandu si vende. Si cocu cocchi 40 minuti. Tutti i furavanu sò sfarenti, perciemu quand'ellu hà definitu a preparazione cù un scalu di lignu.

A ricetta per u cuncepimentu Torta di Pasqua cun u passiu in u multivariate

In u tastu cuddinu hè un nuanced: sè stessu furmagliu aghju passatu, piglià un pocu più di zuccaru.

Ingredients:

Preparazione

Per fà a pasta, aghjunghje u lume frescu, u levitu, 30 grammi di zuccaru è un pocu di farina, è si stalla à una meza ora.

Oghji cuddaru bè cù u zuccheru, finu à chì a scuma hè grossa, cunfruduta cù a mantova fridda, aghjunghjenu furmagliu, villeillin è u sali. A massaria resultanti hè cumposta cù l'opaca è injects flour in batches. Avemu da piglià una pasta moltu elastica, chì trasmettenu à u tazzu di u multivariate, oiled. Piglia a calefaczione per un pocu minuti per calà a massa. Avemu bisognu di circa 50 minuti. Da u tempu à u tempu, pudete vultà nantu à u calore per chì a prova hè calda, ma micca sopagliu. Hè crescente parechji volte. Allora aghjunghje l'u pezzu, bè guadimà è coccianu in u bagnu di l'ovenu per 1,5 ori. Scorciammu u pastellu prestitu à a nostra discrezione.

Una ricetta simplice per un torta di Pasqua cù frutti cunfitti è pezzi

Questa hè una ricetta apprupta è simplificata per u pastore di Pasqua.

Ingredients:

Preparazione

A farina deve esse sciuata è mischju cù u levitu, mischju. Pienghje i pane con u zuccaru, aghjunghjenu a mantra funnuta, u latti cálibre, u salinu, a vaniglia è u vodka. Maturà tutti i ingredienti di u lìquidu, è dopu cunglite cù a farina. U cuntinuu cù u teste hè cupartu è hè partitu per parechji ora pè venite calore. Quandu si avvicinavanu, fàrimemu è aghjunghjenu frutti cunfitti è pappezza imbullati. Forme o forma cù oliu è dispensa a pasta. Mantene in mente à selezione a forma chì u bìzzu hà da crescenu in moltu numerosi volte. Feramu a meza ora in u fornu à 175 gradi. Scopre a cima cù u zucchero di zucchero è decorate cù frutti cunfitti finamente finti.