Frutti cunfittati da e crosta mandarine

Parechje bè noi amu mandarini, ma certamenti ùn tutti ùn sapunu chì micca solu a carne hè adattata per manghjà. A applicazione si pò ancu esse truvata per e crosta. È a farfantarìa serà assai gustosa. Avemu suggeratu chì preparanu frutti cunfitti da a crosta mandarina, è vi aiutaranu in questu. U casu hè certamenti dilicatu, ma u risultatu hè vale. Sì i frutti cunfitti cunfittiti sò spessu troppu asciuttu, è i tinte sò probabili quì, i dolci casani sò succetu, fragrances è in a so qualità serà 100% sicura.

Comu facenu frutti cunfitturi da un mandarin in casa?

Ingredients:

Preparazione

Prima di a preparazione di frutti cunfitti, anziane di mandarini sò lavati boni, è cutturati in chjassi o stati. Allora l'inghjugheghji cù l'acqua à a temperatura di l'ambienti è impicconu 3 giorni. À u listessu tempu, l'acqua deve esse cambiatu ogni ghjornu per 3 volte. Dopu questu, l'acqua chì a crescita era stallata, fugate, è invece d'aghju aghjunghje acqua per sciroppu in u calculu di 100 ml per 250 g di crosta, nantu à u focu, porte à foglie è fate un coccu di 10 minuti , mentri L'oliu pò esse filtru, è aghjunghje u zuccaru à u liquidu è fretu finu à u grassu, è mutamenti in modu chì l'arrizzu ùn hè micca bruciatu. A massa rimbursatu hè cumpostu cù crosta è avemu da 10-12 ore, per esse impregnated. Dopu à quessa, a ponemu in u focu novu è peste per elli à fervura. Una volta, tira a crosta in un colatore, perchè chì u liquid restante veda. Pudemu a frutte cungliate di tangerine nantu à una tavola o una bachera di furmagliu cun una capa fina, di manera chì si ascianu. Normalmente in un ghjornu u diliciu hè prestu. Pò esse usatu in a so forma pura, o pò esse adupratu in baking.

Mandellacci canditensis da mandarin skins - ricetta espressa

A ricetta pricisantu per fà frutti cunfitti hè maravigghiusu, ma tocca pacienza è tempu. Se vulete fà tuttu fast, a ricetta per voi hè cun voi.

Ingredients:

Preparazione

Scurcizzate u pile in una paleta, fate in acqua (circa 1,5 litri), pute nantu à u focu, porte à fure è fracete durante 10 minuti. Tire u crosce in un colander, lasciate sottu à l'acqua corrente è torna pour acqua cù l'aghjunzione di media cullizzioni di u salinu. U saltu hè necessariu per sguassà l'amarezza da e crosta. Fate ferite, torna, fervente durante 10 minuti, rinsegna è a terza volta di ricèveranu a prucedura. Dopu à questu, a crosta hè rinviata novu à u colatore è tagliate in piaghji micca finamente ghjuvani o diventeru solu arbitrariamente in pezzi. In u cavadru pour u zuccheru, aghjunghje un vetru di acqua, portanu à fogghi. Avemu poi aduprà a pelosa in u sciroppu è fàcciu finu à quasi tuttu chinu. Pezzi di pelli avissiru diventà quasi trasparente. Avà chì i frutti cunfittati hè casi listessi, a ghjornu torna in u colander, affacciate u rinu. Pudete pudè rutti in azucre o azzù in pezza è lasciate. Per fà questu, pudete semplice -lhje abbandunate in l'aria, è pudete mette nantu à una pappaglia è mette in un fornu quattellu à circa 30-40 minuti.

Inoltre, pudete apprezzate frutti cunfittati da i mandarini per u futuru usandu: pudete sterilà canni è frutti cunfitti in elli, chjusu cù un tinte, è guardate in un frettu. E poi aduprà nantu à u vostru propiu. À a strada, l'arricatu ùn hè micca in prumessa per valdi, vi farà un impregnatu impurtante per e pasticceria.

U fruttu canditi pò esse preparatu solu da a crosta mandarina, è pudete assortimentà, è utilizate e crosta di ogni agrumu: l'aranciu è u limonu è u foglie sò adattati. Perchè e cose belle vanu spariu, se pudete furnisce un such cusì diliziosu!