Luxuriosi ghjeli di lussu

Bijouterie - ghjuvelli fatti di plastica, vetru, ceramica è metalli ralteri - sò longu è stabilitu in i tesori di i femini muderni. E novi tecnulugii permettenu di produzzione di materiali artifactori d'alta qualità, chì sò assai pocu inferjuri à i so contraparti naturali. Cumu si cumpurtavanu in u calcitoninu, mi sò sorda è quasi tutti sò ipotranse. U nivellu di a ghjillanga di l'elite hè dipende di a qualità di i so cumpunenti è, sicuru, di a ragiunezza è di a pertinenza di u mudellu.

Marchi di journali elite

Guess . A marca hè ben cunnisciutu solu per a ropa, ma ancu per accessori. Guess a novu addiventà un cultu, fendu a direzzione di un incontru di imitadores. In più di u 925 sterianu cusì, sta marca ancu presenti a joera d'oru. U gruese hè 0.15 μm. L'unicu avà hè chì a marca ùn guarda micca guaranzia per i so prudutti.

DYRBERG / KERN . Sta dinica cumpagnia hè specialita in ghjuvedi è altri accessori. Quandu facenu e cullezzione, i creati usanu varii aleati: l'acciaio inox, u lignu in cunglinda cù una strata di ramu o bronzu. In i mudeli ci sò pedi naturali in cunglinda cù cristalli Swarovski, cornetti di vetru è di culore. I prodotti miranu assai stylish - decenni, restituintu è intelligente, e cundurà a feminità di u so patrone.

Swarovski . Elle costume cù i cristalli Swarovski anu fattu un tipu di classicu in gioielli di luxe. Malgradu u fattu chì i cristiani stessu sò d'urìsimu simple (in a maiò parte di i casi, u vetru hè adupratu), u metudu di faceting cù corrente elettrica u face speciale. Avete avessi chì brillanu ch'elli brillanu? Questu hè perchè u numaru di facci chì anu più di l'analogi. Dopu à questu quì, u poghju di u lume aumenta da u 13%. Inoltre, grazia à un trattamentu especialu, ùn si scordanu cù u tempu, intolleranu perfettamente a pulizia è anu una forza numerosa.

Anton Heunis . A marca hè chjamata per u fundatori - un gioielli-giapponese professjonali, chì hà travagliatu da parechje tempu u principale designer di Erickson Beamon. Dopu avè sceltu in un voyage gratuituu, Anton cuntinuau a travagghiari cù materiali preziosi è semipreziosi. Ci sò ancu cooperate cù Swarovski. In i so opiri, i novi materie sò harmoniosamente cunghjunghjini cù e tecniche tradiziunali di processà l'oru è l'argentu. U stilu di i cullezzione pò esse chjamatu cum'è una vintage moderna. Parechji di i so mudelli Anton apreva a sema di a moda internazionale.

Marina Fossati . L'elite Italiani Elite Marina Fossati hà amatu l'amore di i lumini di l'alta moda famosa per decennii. I prudutti sò prudutti in u core di Italia - Milano. U sensu perfettu di stile, creatività, uriginale, i novi tendenzi è i verni freschi in ogni stagione - tuttu ciò chì carattirizza u marca. A so ghjuvellanza si trova in quantità maiò nò solu in e pagine di magazini brillanti attornu à u mondu, ma ancu pare avà sempre nantu à a mostra di Marni, Cavalli, Lanvin, Prada è altri.

Anna Biblo . Altre ghjocu elite in Italia. A marca hè stata novata in u 1970 è, da quellu momentu, ùn solu survitò in una prufezia insana, ma hè ancu forte, hà sviluppatu u so stile è unicu unicu. Anna Biblo pruduci a ghjuvelli, incù battaghju custusu, - sò stati disinni per e donne chì vulianu esse espressanu in tuttu, cumpresa i dati. Una funzione di l'ornamenti hè a so multifunziunale - quasi qualcunu serà appruvatu adattu nantu à un vistitu classicu, è nantu à un vestitu di notte o cocktail .