Tipi di colla nantu à a stemma

Ogni fashionista in u vestitori chjaru un mantellu, a funzione de quale ùn hè micca solu l'stile, ma ancu a porta. A cosa più interessante hè chì ci sò assai prudutti di u collu nantu à u mantellu, chì, incidentale, una bellezza per fà, è altri sustenenu solu difetti.

Tipi di collani

  1. "Mandarin" o "Mao" . Questa bellizza hè stata inventata ancu in i tempi di a China antica è hà vistimenti cù un servitore civile di colu o cum'è si chjamàvanu "mandarine". Spécialement este tipu hè adattatu per quelli chì in l'apparenza preferenu un minimalismu . Inoltre, certi bouti chì pruponenu una stemma cù questu chjude di u collu di u casu, è, à u mumentu, aghjunghjenu un "scantu" à l'imaghjini.
  2. "Clamp" . Ghjente s'assumiglia una sciarpa grossa, in quale un vole chì mette in u clima ventu. U più cumune cusì era in i tempi Sovietsi. Prima era fatta di lana, è dopu un pocu tempu - di cachemire è satin. Ùn serà micca superfluitu a nutà chì u "collu" di u pilatu classice dà un tocatu di feminità, eleganza è stile.
  3. A Tromba . In fattu, questu hè un frentu distante di u collu "yugatu". L'unica diferenza hè a prima un - hè creatu da un tessulu rigidu. In a maiò parte di i casi, un collaru pò esse vistutu nantu à i capelli dobri. Vale di ricurdà chì in u vestitu di l'imbastitura cù a "donna di trompeta" e di moda cù un cùaddu, perde u so sguardu. Stu collu a reduve ancu più visuali. A parte positiva di u "pipe" hè chì visualmente aumenta u pettu.
  4. "Turned down" . A data, ci sò assai prudutti di u collu, chì succè ancu adupicatu è fur: "kent", "tabulare", farfaccia ". Ma in u spugna di parechje mantelli hè un collu cù un nome predanti "marocchina". Hè ricivutu per i cantoni spazjati da u volu, chì assai s'assumiglia a bocca di questu pesciu.