Gioiellerie Graff

Graff Diamonds Limited hà iniziatu a so attività in u 1960. Fu fundata da un ghjovate talentu di ghjuvedi chì in 16 anni hà criatu u so primu pruduttu - un anellu. Maestru passava assai tempo chì studiau u cuteddu di petri, cusì in a cullizzioni di ghjuvelli Graffi sò parechje pedate enormi è facultati puriamente.

Invece a ghjovani di a cumpagnia, hà digià pruvata cù a megghiu mancu, è hà riescita rispettatu da l'appiccicatu di a ghjallina. A marca cumanda cù a cumpagnia di u diamore minore di u mondu di De Beers. Hè u diamante chì hè a materia prima di u ghjovaru di u principale. Hè nutate chì Graff mette u numicu d'identità per ogni diamante. U numiru pò vede biss à 10x magnification. Questu hè un simbulu di prudutti d'alta qualità.

Gioielli di a gioielli Graf

U puntu di tutti l'oreille di u Tempiu hè pricisamenti u grande pedicule. U creatore di a casa di gioielli, Lawrence Graff, crede chì a funzione principalu di u cutà hè di sferenzà tutte l'encanto, purità è bellezza di a petra. U marcu di petra hè creatu da a manu, cusì pò cumprà un stunning effect - precisione e linii preziosi è designu unicu.

In a cullizzioni di a Casa di a Bisogna pudete vedutu aneddu è aranci cù diamanti grandi perfezzione di culori bianchi, blu è gialli. Ci hè ancu parechji tipi di cut:

Fù altri ornamenti di u Graff sò distinti da u grandezza impurtante di pietre o di scatteratura abbundante di diamanti, da sottu à quale a volta a basa hè micca visibile.

A relazione chjaramente, a marca principia per pruduce parechji linee di ghjuvintù, quellu chì hà e so propri caratteristiche. Per esempiu, a cullezione di a Mariposa hè distinata da un disegnu di u Graff tradizzjonali. In l'oraghji di sta filiera di ghjuvelletta, l'enfasi ùn hè micca nantu à e petre, ma nantu à a cumpusizioni in sè stessu. Earrings, braccialetti, coltelli, aneddu sò cum'è a luci, foglie di u ventu, chì sò duniche parechji piedi preziosi.