U zitellu hè scantu di natari

A Bathing hè una rutina di u ghjornu mandatoriu, è pè i zitelli hè ancu un tipu di rituali chì aiuta à calmà è intone in dorme. Malgradu u fattu chì i genitori guarantisci i so figlioli di nanzu da i primi ghjorni di vita, a so attitudina à i prucessi di l'acqua hè diversu. Qualchissia hà sbagliata è ghjucà in l'acqua, divuziosi silenziu è nipalesi, è per qualchissia scorsu, è in tuttu ciò chì tocca à l'acqua è u bacinu torna una pezzanza di pànicu. Oghje chì i paisani scordughjammi chì anu una tranquillità è amante per natà un zitellu, di colpu di paese di paura di natà, refuse à andà in u bagnu, etc. Hè impurtante di capiscia chì ùn ci hè nunda di u pienu di l'acqua per i babis - i paisani sò felici cù friddà in l'acqua, chì si senti in l'ambienti naturali di l'acqua per ellu faciule è faciule. A ragiunata di più tardi sviluppati i teme hè chì semu adulti.

Perchè u zitellu ùn teme l'acqua?

A causa più cumuni di u scantu hè scantu, o ricordi piacè. Per esempiu, l'acqua di u bagnu era troppu caldu o u zitellu spieghjani accidinente, era spavintatu da un forte jet da a regula, si scappò senza successu, inghjò l'acqua, ghjunghje ghjunghje nantu à l'ochji, etc.

Pruvate di ricurdà quellu chì hè scantatu bè e zitellu, è pigliate cura di eliminà a fonte di u scantu - vede a temperatura di l'acqua, l'usu di cosmetti di u zitelli ùn anu irritanti, fate un matte antidote nantu à a fondu di a tina o utilice un sedia pè in paese. Se u zitellu hè paura di l'acqua, ùn fate micca immersione, ùn mancassi in l'acqua da a forza, questu solu aggrava a situazione.

Ci hè spessu casu in quandu un zitellu hè teme di natà in u bagnu, ma faciule faciliteghja prucessi d'acqua in altre locu.

Cumu salvà u zitellu da teme di natà?

  1. Ùn fate micca, fate tuttu u pocu. Per esempiu, u foglie è tranquillità in l'acqua nantu à u turmintiu, ma quandu u so livellu righjunghjenu i ghjinochjati, cumencia à chiancià. Ùn insistu, fate prima bagna in l'acqua "petite", cù ogni bagnu un pocu sulle u nivulu di l'acqua. Se u zitellu hè teme di esse in l'acqua, ùn la mantene micca in u bagnu durante un bellu tempo, pruvate à cumpiendu u bagnu più veloce, è puderà aumentà a durazione di i prucessi di l'acqua quandu u zitellu s'accupa.
  2. Ùn ridicule teme, ùn mette u zitellu in l'esempiu di l'altri figlioli chì avvishinu bùvule è nanzanu bè.
  3. Ùn lasciate un in u bagnu. I parenti spessu crede chì i zitelli 5-7 anziani sò oghji indipindenti da sè, è si bagnau. Intantu, per disperse da u timore di migghiori, u vostru aiutu è u sustegnu esse dumandatu. Be with him during a bathing, acqua cun l'acqua, perchè ùn ùn micca frigorifíce, ghjucanu cun ellu cù ghjoculi affucati: tuttu questu feraghju bè.
  4. Turn the bathu in un ghjocu. Toccate, u zitellu hè distractatu da i sentimenti è di i porsi, si senti più confiante. Pudete aduprà ghjoculi di gomma, culori di culore, pienziuli di sapori - qualcosa chì aiutarà u zitellu à distractà.