Minimalismu

Crià a so sculture, u grande Michelangelo hà dettu: "pigliu una petra è tagliate tuttu ciò chì hè superfluvule". Forsi, era Buonarroti chì principia l'estilu di minimalismu, almenu - soe à u so principiu. Oghje, micca Rinascimentu, ma in u disignu, l'internu è a moda di u tempu à tempu avè ottinisimu di l'attitudini minimalisti. Vulete piglià un spaziu da l'accessori obsesivu è i culori culuriti, da kilogrammi di cordone è doppia. Vogliu scunniri tutti i dritti innecesarii è aghju fattu solu à u più esenciale. Questa hè a filosofia di minimalismu.

Minimalismu in robba

Minimalismu in l'internu - una combinazione laconica di formi è linii simplicitati, u minimalismu in vestiti implica l'absenza di una chic showy di luce. U numaru di cumpunenti, decorazioni è elementi di decoru hè vicinu à u cero. I mudelli eranu stampati per enfatizà a siluette è un levitu. Trà i stili di ropa in u stilu di u minimalismu, pudete puru include una fala di u luguna, blusa ufficiale (fitted), casu di vestiti, affumicato di affari, pullover, pioglio, jeans (classificazione classica senza scuffs e patterns). Armed with good taste, da queste cose, pudete creà unipochi interessanti imagine.

Minimalismu ùn pò micca tollerà variegati culu - solu ùmmira silenziu, ma tò, i disinfetti muderni anu cuntatu i preferenzi di l'amante luminosu. Oghje minimalismu ùn hè micca limitattu à u pianu nìvuru, biancu è pastelellu - ponu allora un suculinu rossu, fiery yellow, cuccioli aranciatu. Situazione: u culore duvite esse monocromo.

Frà tutte e tessili prevenenu i capelli di materie prima naturali. U calzatu in u stilu di u minimalismu, cum'è a vestitu, ùn ti micca tollerà pretentiosità. I battelli tradiziunali senza un arcu è un trenu sò un esempiu di cumu esse una donna minimalista in furmazione. In generale, stu stili ùn si fucalizza nantu à a quantità, ma di a qualità: hè megliu à avè una blusa senzilla, ma di marca è u 100% di cotone, quellu di una brùna sintetica elaborata chjappata di stivaletti è stile. Un megliu hè una suspesa discreta, più di mezzu chilugramma di catene è perdi.

Stu stili ùn hè micca limitazione nant'à l'età o in u status sociale, u cunfortu, u minimalismu è a simplicità creanu certi marcus in chì non tutti ùn sìanu còmpiu. Stu lacconicismu hè adattatu per a donna chì dani a vestizione un minimu di valore è sò cunfidenti in a so résistance è successu, impiecinu à u cuntenutu di u vestu. Quelli chì sò abituati l'attinzioni cù a so aspettazione, u minimalismu in a robba hè contraindicata.

Minimalismu in i tendenzi dinamichi

U principiu di u minimalismu hè practiced in many countries and not only in the fashion field. Per esempiu, minimalismu orientali, in particulare u japunesi - tutta a filusufìa, chì hè a piluta di a mentalità di l'abbitanti di u paese di u solte risidenti, induve esiste una esencia, è ùn ci hè nunda di orecche. Presumintu stu stile è i populi nòrdichi - u minimalismu scandinavi regule u ballu ùn solu in l'internu, obliga a observa a simplicità è a resturazione in vestiti, modelli è sentimenti. U minimalismu europeu hè un tipu di fenomenu artificiale. Si sviluppau com'è un tentativu di scappari di a pretenzioni furia. Abbandunà in tuttu u lussu l'elementariu europeu falliu, perchè ci era una nova tendenza nova: minimalismu glamurosa, chì implica tutte e restu qualità, ma dilutu cù elementi di decoru è elementi di decoru. I icone di u stilu di u minimalismu glamurosu pò ghjustìmente esse chjamatu Princess Diana è Marlene Dietrich.

Oghje, a tendenza di simplicità è restrizione hè in novu in moda. A cullizzioni "autunno-inverno 2012/13" di Calvin Klein - un cusì vivu di questu. U designer, chì hè struitu in unu di i discursi più pobulidi di a Nova York, cunnisciutu di prima chì a pretensione è u lussu in vestiti ùn sò micca a chjave di successu. A cullizzioni currisponde à a cunquista di u creatore: minimalism 2013 hè una prima cuncettazione di negra, meticulosa è grisa in vestiti rossi, tessuti di sicurezza è sweaters di casse. Extravaganza, enfatizata da simplicità è concisione, hè a cartulare di Calvin Klein.