Quandu si puderà cullà e zicchini?

U tempu di a cugliera i zitelli di carottesce annantu à u seculu annu di a so vita in u giardinu, cum'è a pianta hè un annu di sente, è in u primu annu rigala i razziali, è solu per a seconda semilla. Hè dunque, ci tenete bisognu di fà un pocu di zapparicci in lignu per invierte, è liggeramente avvoltenu a terra per guardà a so salvare durante u friddu. In u secondu annu, a zucca di novu spruce è pò esse usata per pruduce e soe.

Cumu ghjunghje suppurtà tutte e zucca!

Per pudè carizzerà per i zitelli di cullizzioni di mansa, bisogna abbandunà un paru di centimetri di verde in questa sopra a so corona. Pudete pudè digià da u giardinu è a maghrela in una casella di sabbia. In a primavera, quandu si cumincia à girle, torna a pianta nantu à u giardinu.

I semi di zappagine sò in un umbrella remotamentu di e anellu. È per coglie i zitelli hè megliu ùn utilizate paragulati laterali di u secùu è u terzu ordine, postu chì a gullivazioni da elli seranu peorati.

Avvicinendu direttamente a quistione di quandu hè pussibile di cullà e zicchini di a zucca, deve esse dichjaratu chì ùn deve micca prestite. Aspettate finu à chì u parapu scorri à u culore, scuri è diventenu in una camu. Stu momentu hè più adattatu per a cugliera di e pastori. U prucessu compone di cuttùagliu curamente l'umbrellas together with the stem, chì sò stati guardati in un locu fridolu.

E zingari di zappagine sò cum'è e tralcizziosu per i so capelli. Ddi capelli sò deve esse sbulicati da e zicchini, è hè cunsigliu di fà questu da a manu, è micca per un pezzo, chì danne à a pusterità. A preparazione di e sene hè fatta da inmediatamente prima di cultivà. Inoltre, sò imbottitati è trattati cù solu stimulanti per una girmutazioni megliu.

Cumu sunta l'altitudine, ora sapiamu quandu di cullittà i grannii di zucca - per u sicondu annu è solu dopu a fine maturazione di umbrellas. E sapemu chì e variità hibrida di carotte ùn sò micca adattati per e crescente di a zinga, chì i so zoni ùn pasianu necessariamente a qualità di a pianta madre.