Cumu sapè cumu si menti cunvince è prufessiunale?

Per fà relazioni trà e persone hè fatta da secondu regule famosi - per saludarà à una reunione, per interessa in affari di cunnutteti, ma ùn sò micca vucali vocale - ùn si sò micca parlati, ma sò stati intimati da u cumpurtamentu di una persona in a società. Cumu capisce à galla, ùn fate micca dannu à l'altri, micca scambià e so valenu per u profitu?

Perchè ghjente si mettenu entre l'altri?

Stu mondu ùn hè micca nvintatu da noi - ùn deve ubbidì à e normi è crea e relazioni, in qualchì volta, sustituì a verità cù mentirmi. Unu di e risposte à a question, perchè ghjente di minà: u avversu ùn hè micca prontu à sente a virità, l'infurmazione veritativa pò causà danni. I psicologichi formanu una parechje raggiuni chì facenu giganti:

Sì un parente hà qualchì un zitellu chì u so ritimu ùn hè senza significatu è micca interessante - serà cruel, però veru. Dicieghjinu à una persona malatu per una malatìa gravii vole à annunzià a speranza di ricuperazione à a ràdica, ancu cruelmente. Spiegà a so opira per l'ughjettiva di u capu, à u travagliu, hè faciule, se ellu hè un pruduttore è una bona persona, ma se l'opinione annantu à quellu chì hè in uppuspose, perchè perde u travagliu. A suluzione hè di ghjàcenu più facilmente.

Cumu pudendu amparà bè?

A relazione di vita, cum'è una paleta di colore, ùn pò micca esse diventata stretchamenti in dui parti - mentri è a verità. Qualchi parenti purtàvanu li zitelli di a zitiddina - per mentre una mala gezza, perchè ùn pudete fà micca, è altri à u cuntrariu, insignate chì i so interessi propriu sò sopratuttu i normi. Cumu apre a menti o almenu micca espresioni a vostra opinion à u pervente di interesse persone:

Cumu pudendu amparà cunvintamente?

Un paru di cunsiglii d'amparà à imbricari, ma micca cascà in una trappula simili. U so furmazione pè imbarcate si cumincià cumu prima di u specchiu, stanu à l'espressioni di a so faccia, avete bisognu di vede creditu, se ne necessariu - piatosa è stupidu, ma cunvince. Per vede quì à l'esterno, per crede in a storia fictitiosa stessu. U tonu aumentatu, o presse psicologica di questi casi è inacceptable.

Diga à l'oghjocateur "a so verità", aspetta a so reaczione, se ùn credi micca, ùn imprima, dà una chance di penserà, furnisce un argumentu ravelluali per riflessione, disibu paralelamente - ricurdate a situazione quandu u so errore hà purtatu consegne negativi. A falsa informazione averebbe sultantu sottu u sughjettu nantu à a parola "verità" è "veramente", per ùn affirmà, ma per esse a versione. Ùn appicchianu i vostri interessi à u spettaculu, ùn sò micca a paura di fighjà cum'è un cumbugliu in l'ochji di l'altra persona.

Cumu capisce à galla in i vostri ochji?

Se una persona hè stata sappunta in i menti annantu à fatti specifiche, hè megliu di ricunnosce i picculi sbagliati è micca cunnessione i più chjornu cù a realtà. Un omu suffientu ricanusciu u so impetu in a situazione corrente è averebbe a ignurà, i circustanze chì u cundottu per fà. Cumu capisce à mo ghjallà per esse, - quandu si parla cun un amicu annantu à un tema neutrali, avete turnate i vostri ochji è dicenu in alta, cumu si un cunniscenze si passa, se un persone retrovisite, vole dì - ellu cridete, veramente cunvertitu, hà tornatu a situazione à una besta.

Cumu capisce à girà è senza fferimentu?

Pi vindicà una mentida com'è un fattu hè impussibile, certi volti, dicenu circunstanze - ùn ci hè bisognu di a verità, ùn hè micca appruvatu issa. Applying mentre chì hè una curaghje stabile per i prublemi - ogni ghjornu ùn valenu. Da a so pròpera, ogni persona pò esse stati cun l'ingannimentu evidenze, è, se qualchissia dichjara chì ùn ùn hè micca ghjustu à quì - hè stesu. Cumu apre a muzzaraghju di prufessiunale - fate entrenamentu regularamenti. Razi senza preghjudiziu sò l'uppurtunità di applicà un pocu ingannu, acquistà acquistata. I scienzi sò pruvatu ch'è u ingannu cusì dilettante u nivulu di l'adrenaline in u sangue di u seduttore, per quessa impurtante per aprende in questu mumentu: