Apertura di pesu in nascita

In i primi minuti dopu à u nascita di u to cumpagnu, u duttore in l'uspidale quantu l'altezza è u pesu. Questi indicatori: u primu riferimentu, è in l'avvene hà personalmente chì ogni mese hà bisognu di scummigghiari quantu oghji ha crescenu e averebbe pisatu. Perchè hè questu impurtante in u primu annu di a vita di u zitellu? Sì, perchè l'aumentu di l'altura è u pesu ponu esse ghjudicatu nantu à se u vostru babbu hè una nutizzioni bè per un sviluppu harmoniu.

Chiddu chì determina u pesu di u babbu?

A data, a norma per un novu nascitoghju à tempu parunu hè cunsideratu à 46-56 cm, è u pesu mediu di un novu venenu da scorri da 2.600 a 4.000. Un zitellu di più di 4 000 g hè cunsideratu cum'è grandi. I ragiò per questu un pesu forte pò esse l'eredità o una violazione di u metabolisimu di carbu idratati in a mamma. A strada, u pesu più grande di un novu (10.200 g) hè statu registratu in Italia in u 1955.

U pesu di pesu minoru hè a più spessu u risultatu di u gravidenza falla. U zitellu cù u pesu pocu anu bisognu più attentatu à u pediatricu.

Frà i fatturi chì ponu influenzallu u pesu di u zitellu à u nascita sò:

In i primi ghjorni di vita, u zitellu perde u pesu. A perdita di piscia in nascita hè da a pèrdita di l'acqua da u corpu di u babbu in a pelle è in u respiru, u liberatu di l'urina è i farfaturi originali (meconium), sughjendu u cordone umbilical. A perdita massima di u pesu da u tempu di alta da u ospitalu hè di 6-8% di u pesu corpu originale. U pesu iniziale sò règula dinò in u 7-10 di ghjornu di a vita di u zitellu.

Table of weight gain in nascita

Prima di utilisazione di l'infurmazioni nantu à l'apprussimatoghju pisu in u primu annu di i figlioli di vita, vulemu attentu à u fattu chì tutti i zitelli sò assai sfarenti. In stu modu, u ritimu di u pesu di u vostru figliu o figliola pò diferenze di quelli chì sò prisentati in a tavula, ma questu ùn hè micca necessariu per esse cunsideratu una divizzioni da a norma.

U pesu di u zitellu devenu currisponde à a so altezza. Ùn hè micca un accidentu chì in a tavula vede ancu i crescita di creazione per i zitelli. Inoltre, a tavola ùn vede micca una, ma ancu dui opzioni più cumuni per a determinazione di l'ottimisimu di pesu è di u crescita di u zitellu.

Allora, in i primi quattru à cinque misi, a ritenza di l'aumentu di pisu di u novu hè di 125-215 g / settimana. Allora l'allungamentu di prurriculum prustesi, cum'è u zitellu sò attivatu cuminciatu più attivamente, annunzià, rossu, camminendu.

A dinamica di pisu hè tracciatu in u misgiu sana. È dopu chì u zitellu scena a 8 anni, hè abbastanza per aduprà misurazioni un ghjornu.

Se u novu hè micca guadagnatu bè

A maiò parte di i matri sustite u pisu pocu picciottu di u babbu. E compiani cuntrastate dinò u so zitellu cù i so parenti "ben alimentati", è sviluppanu gradualmenti di sentenu chì i so nùnvituri ùn anu più pocu à pesu à tutti. I pinsamenti per prublemi prublemi cù a so salute vanu da mente, ancu s'ellu u pediatricu pò pudè esse cunclusioni.

I ragiunarii per u pruggheru pianu pò esse sfarenti. U fattu cunnisciutu ch'è "babies" sò spessu pisciuti più veloce da "personne artificiale". È per sapè quantu un zitellu piglia un latti di mammali à ghjornu - a cumpagnia hè micca semprici. Recomanazione per e mamma chì i zitelli anu aghjustatu pisu:

  1. Pruvate d'appricà tutte spessu e possibili à u pettu (sopra à a notte, quandu u zitellu ùn distractanu micca di u prublema di manghjà).
  2. Monitorate a quantità d'urine è feces (ùn deve parechje persone si u zitellu sullene o latte).
  3. Eliminate da l'usu di un chipellà è di l'altri imitatori di u pene femminile, perch'elli anu da preghjudiziu u pettu naturale.
  4. Per alimentà u zitellu nantu à a dumanda, riguardu per un esigenza di qualcosa di a so attività (se u latte manghjà esse superfluitu, u babbu solu vomità senza mancanza particular).

A dinamica di pisu pò esse aggravati degnate l'attivazione di u mutivu di u zitellu. A perdita di piscia è / o un petitu aumentu pò esse spiegatu da i malati trasferiti di una natura infizziosa, diarrea, allergii. In certi casi, u pesu petite di u zitellu hè un indicatore ereditaricu. L'altri pruvucalli di pocu pezzu di pesu sò deve esse determinate pediatrician dopu un esame appruvati.

Se u pesu in u novu hè grossu

Piaghjaru rapidu di pisu da u zitellu hè ancu una causa di preoccupazione, perchè pò influenzallu negativamente a salute di u zitellu. E picculi pienghje sò spessu menos mobile, acquistenu più avanzati i sapè, sò propensi à reazzioni allergii è cursu perpetu di e malatie. U zitellu nantu à l'alimentazione artificiale sò più probabili di esse più di e norme di u pesu, da chì i mariti ponnu dà più cantate di una misura chì u dumandata. Quandu intruduce e cumpunità per i zitelli cun pienu pisu, hè cunsigliu per cumincià cù purè vegetale è fruttu.