David Beckham rescuveru da u mèdicu friddu è di l'omu anzianu

David Beckham ùn hè micca solu un talentu di football, cum'è turnò, puderia estender a manu aiutà à e persone cumunu ordinariu chì ùn cunnosci micca. L'anzianu midfielder Manchester United hà fattu scumparisce u calore di calà l'ambulanza d'espera è u sick man.

A situazione in Bloomsbury

Un medico di u servitore d'ambulanza speciale arrivò à una bicicletta per chjamà à un omu anzianu, chì era malatu. A pacienza, truvata in u centru di Londra, necessitava l'uspitalisazioni, è una brigata corse versu elli.

Un mètudu chjamatu Kathryn facia u megliu per calenderà u pensionista. Beckham diventò u tistimone di stu incidente.

Leghje ancu

Bona benfatta

Mentre a zitella disse: Un omu gufu ghjùnsenu à elli, chì l'aghju salutati è pusonu à u so caru.

À pocu tempu un strangeri assimigannu a stella riturnata, tenu tazzi di tè è cafe. Ci hè capita chì anu stati di fronte à Beckham. Catarina è a so pazienti anu toccu da l'attu di celebrità.

A bona benfatta nun passava in bigtoni, i ghjurnalisti anu decisu chì tutti sanu bisognu di sta storia. Inoltre, l'esportatore hè statu ufficiale dichjaratu gritu à u serviziu di l'Emergenza. L'attu di David hà truvatu a so cuntinuazione in i riti suciali, cusì à Twitter hà principiatu u prugramme "Do it like Beckham" (#buyitlikebeckham).