Conscienza è lingua in filosufia

Agree, volte ci hè parechji volte quandu vulete fighjate à i pinsamenti di u vostru interlocutore per vede immediatamente a so verità rita. In a filusufia, i cuncetti di a cuscenza è a lingua sò stati intimati, è questu suggerisce chì pudete amparà u mondu internu di una persona, analizà ciò chì dice è cumu.

Cumu hè a cuncienza è a lingua ligata?

A lingua è a cuscenza umana anu un impactu direttu à l'altri. Inoltre, ponu amparà à gestisce. Allora, megliurà a so discursa di parlà, a persona facenu cambiunei pusitivi in ​​u so propiu moesimu, à dì, a capacità per ubbittisivu è per capisce l'infurmazioni è e decisioni.

Semu deve esse nutatu chì aspessu in a filusufìa tali pensatori chì Platone, Heraclitus è Aristòtili hà studiatu a relazione trà a cuscenza, u pensamentu è a lingua. Hè in Grecia antica chì l'ultime anu perceive com'è un solu solu. No in vain, perchè hè stata riflessa in un cuncettu cum'è "logos", chì significheghja literalmente "u pensamentu hè inseparatu cù a parolla". A scola di i filòsufi ideali hè cunsideratu u principale principale, chì dice chì u pensamentu, cum'è una unità separata, ùn pò micca esse stampatu veramente.

A principiu di u XXu seculu. Ci hè una nova direzzione, chjamata "a filusufia di lingua", secondu chì a cugnizzioni afecta a percepzione mundiale di una persona, u so discorsu è, per consente, a cumunicazione cù l'altri. U fundatore di sta tendenza hè u filosofu Wilhelm Humboldt.

In u mumentu, una sola zueta di scientistdi ùn anu cercatu novi cunnessione trà i sò cuncetti. Cusì, studi medici ricenti anu dimustratu chì ogni unu di noi in u so pensamentu pinzò l'imaghjini 3D visivi, urigginatu in a cuscenza. Da questu quì pò esse cuncludi chì hè l'ultimu chì dirighjanu tuttu u prucessu di pensamentu à un certu flussu.

Conscienza è lingua in a filusufìa muderna

A filusufia muderna hè questu cun l'attesa di prublemi cunnessi cù l'estudo di a cunnessione entre u pensamentu umanu, a lingua è a cunniscenza di a realità circundante. Allora, in u 20u seculu. Ci hè una filusufìa linguistica trattendu cun l'estudo di a struttura di lingua, hà pensatu chì pò spuntà da u mondu reale, ma ferma una parte inseparabile di a lingua.

La filusufia di u Dialesi conta questi dui cuncetti cum'è un fenomenu storicu è suciale, chì u sustegnu di l'estructura di lingua hè un riflessu di u sviluppu di u pensamentu, a cuscenza di ogni persona.