Sisyphan labor and tantalum flour - una legenda

A cultura antica di u mondu hè satura cù simboli architettonii profughi, chì neianu da mitu, legends, epics. L'espressione "travagliu Sisyphean" chì vinia in u russu da u poema grecu anticu "Illyada" si stabilitò è cumuni. À parechji persone, in una menzione di una parola, ci hè una figura: a persona da l'ultimi forzi cullula una petra nantu à a muntagna.

Chì ghjè u travagliu Sisyphean?

Ogni persona hà rispunzabili davanti à ellu, quelterie è à travaglià i travagliadi dura à ottene migliore di a so situazione - in i so sònnii, quandu travaglià u travagliu duru, hè una figura di l'esercitu di l'obiettivu - u risultatu incubatu in mente hè una ispirazione. L'espressioni antica di "travagliu Sisyphan" hè un travagliu hardu è inconclusu senza sensu è perspettiva. A futilità è futilità di i sforzi causanu una persona, dispramentu, cum'è l'anticu rè grecu Sisifu in i tentazioni interminisimi di custruisce una petra nantu à a machja di u Tartaru.

U travagliu di Sisyphan

Quandu l'espressione alata da u travagliu Sisyphan nascita, u mitu di i grechi antichi cuntene à questu. Re Sisifu - u primu di i mortali utilizate l'astuzia è a treedia in relazione cù i dii. U regnu di Corintu, divinamente divinamente in a so putenza, era sacchighjatu è blasfematu chì quandu a so morte hè stata di decisu di uttene à i dii è rigu più maiò, per ellu hà pagatu assai malamenti è era furzatu a rotolate una petra grossa à a muntagna di l'Infernu, chì cascò ogni volta in un rughju. Ci hè parechje versione di u mitu di Sísifu:

  1. U capu di Corinthians hà ingannatu in i catene di u diu di a morte Thanatos (Aida). E persone diventonu immortale, chì ùn suitu micca i dii. Zeus envia u so figliolu Ares (diescu di a guerra), chì libera u diu di a morte. Thanatos, anzi, pigliate l'anima di Sísifu. U rè avia avvirtutu à a so mòglia per ùn mancanu un funerale prufanatu, è Hades, senza aspirazione di l'offerazioni, hè furzatu per alliberà u rè anzidente, perchè cunvince a so mòglia per fà offre rigali à i dii. Sisifu ùn solu ùn hà micca tornatu à l'infernu, ma ellu hà presumirò cumu pudia incarnà Thanatos. Hermes restituità Sísifu è i deuses u punisciu cù un travagliu duro.
  2. Sisifu, per via di inganni cù u so fratellu Salmon, rapitu a so figliola Tire, chì dopu nascita à dui zitelli, chì, secondu a prufezia di Apollo, venenu di Salmoneu. U Tyrciu hè ricunnisciutu questu quì è hà distruttu i zitelli in còllera. L'incidentu cù Tiro è una seria di altre maligni maligni induve a furia di i dii chì creanu per ellu un pattu chì hè statu inclusu in a storia comu l'espressione "travagliu Sisyphan".

Sisyphan hè una legenda

U travagliu di Sísifu diventò una legenda, è un omu cunflativamente si compara cun questu rettu grecu quandu hè impiegatu in u travagliu dibilitante pesante. Grazie à i sforzi di e persone, avvintenu più vicinu à i so sònnii, ma hè chì l'enormi gastru di risorse sempre conduce à a realizazione di u desirminu? Du Rè di Sísifu è Tantalu - chì unisce? Espressioni di travagliu Sisyphan e tantra à a farina sò spessu appiicati in casu induve u travagliu vanu crea l'apparenza di proximità à u desideriu, ma ùn hè micca un veru risultatu.

Travagliu di Sisyphean - psicoluggìa

Z. Freud hà custruitu un psicanalìsimu basatu à i miti di Grecia. Ogni paci è Freud hè correlatu cù l'eroi di i mitu anticu grecu. Cosa faci el travagliu Sisyphean in psicolugia? Hè una travagliu chì sorgieghja nantu à l'iniziuzione di a persona stessu, ma chì ùn si pò esse realizatu da diverse ragii oġġettivi è subjectivali (non-accettazione da a società, bloccu psicologicu internu), tutte e sforzi fiscati ùn porta micca u risultatu. I sicitulugisti urganizzati in casi:

Sisyphean labor - exempli

In a vita assai spessu avemu aduprà tuttu in novu: affari, cambiamenti in u modu di modu è e persone si facenu cun u fattu chì si passanu da listessa prossime una volta. Per ùn ùn diventà cum'è Sisfu, avete bisognu di cambià u vostru pensamentu. Esempi di "travagliu di Sisyphean":