Moda in Inghilterra

Da tempu immemorial, l'inglesi eranu famusi per a so eleganza è in una certa timidez à l'apparenza. Ùn era micca una cosa falsa, ma un caratteristiche distinti vera di i populu inglesi. Qualessu tipu di moda era è porta l'inglesi?

Storia di Moda Inglesa

U famosu architettu rococcu , chì era assai amatu da i Francesi, diventenu completamente inaccettante à inglesi stretti. Tuttu u bruscu burlescu è brillanti di a ropa preferita inglesa fattu di tela è di lana.

Dipoi in u 7u seculu puderanu perfetterà è purtate à a moda un vestitu strettu è eleganti chì hè distinatu da culori neutri è restrimenti è un cuteddu simplici in compazione cù vestiti francesi.

Invece ancu chì u moddu di i modi inglesi hà avutu ancu u risu in l'evoluzione francese, i pratichi dami di l'ora anu invidutu ancu di comodità è cunsulazione. U travagliu sparghje di i bracciale di faldidi, chì puderanu esse agitu cù semplice à pressu i coddi. À u listessu tempu, i vestiti stissi eranu simuli semprici, senza finishing decorative. A casa e donne spessu usi fossi nantu à i so vistimenti. Molte parechji fimmineddi di u moda anu vistutu un vistitu casanu senza manghja, chì era chjamatu negligee. Comu accessori, avemu usatu telefoni, una bar di agulla, un ombrello, una canna, una lorgnette.

In moda inglesa

Appena un populu in u mondu chì pò esse ghjustu un vestitu grisu tutale durante a sema di a speranza di u ghjornu di u ghjornu di u capimuni pò assicurà da salvezza à e persone cun l'intrevevuli belli.

L'indipindenza è a curazione - hè quella chì permetterà i britannichi per espresu u so propiu stessu. Ùn piaciunu micca per cunnannari l'apparizione di passeggeri. Questu hè spartu di u restu.

Unu di l'accentu favorito in a moda muderna inglesa hè u calzarii di u pelu impastatu cù calziusi brillanti. In i so imagine, tuttu hè creatu, è ùn ci hè nunda rididu. Calcetines di pantyhose è ponti di denim - per quessa hè necessariu. E hè stilu è individuali. Sè sicuru, sta stampa equilibrarà u palcanu perfezzionale.

Puderemu à pricà à u valuta chì i britannichi per tuttu di a so storia ùn anu succorsu à i tendini fashionable da fora. Hanu fattu ciò ch'elli anu necessariu, ma micca da altre leggeriste di moda.