Donald Trump è Sylvester Stallone: ​​a cooperazione o confrontazione?

L'attrazione di i stili di Hollywood in publicità alta hè una prublema famosa in l'America. Ronald Reagan, Arnold Schwarzenegger sò unu di i rapprisintanti più brillanti di l'elite politica di l'EU. Riceramente diventò chì Sylvester Stallone hà ricivutu un invitu di Donald Trump per capu a National Arts Foundation è diventanu parti di l'equipa di u presidente. Dapoi 1995 a Fundazioni hà rispunsevule per creazione innovazioni, programmi di beaucazione è otteniti per i ghjovani scientisti è artisti. U budgetu di l'urganizazione riceviu un impurtante ammontu di 148 milioni è di u Stallone hà risposta categuricu cun u rifiutu.

Lu rifiutu di l'attuali seguitò immediatamente, Stallone hà dettu chì vi benefista l'statu megliu in modu di vuluntariu, pruduttore è attore. In una dichjarazione ufficiali, l'attuvatu cumminciò chjaramente a mutivazione di sta decisione:

Sò appassiunatu chì aghju ricivutu una offerta per capu l'Fundazione Naziunale Arts and Humanities. Averaghju scrittu l'impurtanza è a prufonda responsabilità chì Donald Trump hè cunfidenza à mè, ma aghju avè admittemu chì vi seraghju più utili in un altru area. Vogliu cuntinuà à travaglià è raccuta l'attenzioni pùbbricu à i prublemi di a riabilitazione di militanti è veterani di a guerra. Queste persone sò l'eroi veru è digna di l'attitudine correlate.
Leghje ancu

Mentre ùn si cunnosce micca cumu u presidente facia u rifughju di a cooperazione, i periodisti occidentali ùn anu micca focu annantu à a cunfrontazione di Stallone-Trump.