Kristen Stewart è Blake Lively vi parevenu in a nova film di Woody Allen

U direttore di film Woody Allen hè multifitalizatu è assai prolificu. Tenta di sparà una filma à annu, è ogni unu di i so novi prughjetti ùn sia micca menu vivu è riescita chì l'annunziu.

11 di maghju à l'apertura di u Film Festival di Cannes, spettaculari è critichi vanu l'estremu di u melodrama "Café Society". Questa film ci daveremu una immersa in l'anni 30 di u XXimu seculu - un momentu quandu e donne facianu un vestiti exquisiti è seductive maquillaje, è l'omi puderanu esse griganti è courteous.

Vulete immerse in l'ambienti di Hollywood di quelli anni? Kristen Stewart, Blake Lively è Jesse Eisenberg sò i vostri cumpagnie in un viaghju in una spezia di màquina di tempu!

Leghje ancu

A vita secular è u dizziunariu triangulu di amore

L'eroi di Jesse Eisenberg hà avutu qualcosa di perde a testa: un omu di a pruvincia decide di cunquistà a Dream Factory. Arrivatu nantu à i colti di Hollywood, hè in l'epicentru di i spettaculi e partiti sociale.

Ma chì dumandate senza aspettazione, aspetta? U caratteru di Eisenberg si cumencia cù dui prelestnits - Vonnie è Kate. Cumu serà? A quale si dà preferenza è cumu per ottene a fama?

Una nova comedia da i critichi Woody Allen anu fattu esse cunnannatu una di e pelle più anticipati di questu annu. In più di u cast eccellente attente è u dramma privatu di u magicu Allen di u novu Yorku, stu prughjettu hà altru "puntu". Hè nantu à a cammara di u leggente Vittorio Storaro, chì hè cunnisciutu da a pelicula "Apocalipse Now" è "L'Ultimu Emperadoru". U mumentu Storaro hà dettu chì sta comedia hè a prima film Allen, filmata in forma di digitale.