I confessions franchi di Harrison Ford per a malatia di a so figliola

73 anni l'attore americanu Harrison Ford hà visitatu annuncimente un avvenimentu apertu "FACES", una urganizazione chì riega u prugettu contru l'epilepsia è sviluppa medicini per sta pesta.

U scopu di a mo vita hè di guariscenze una figliola

Forsi, per a prima volta in parechji anni, l'attore parlava accussì sveltu nantu à a malatia di a so famiglia. "Geòrgia, chì a so zitiddina pèrdite cù pienza epiléptica, deve cura. È fate u mo mètule per chì a medicina pò esse truvata. U primu attaccu di a chjera accadini com'è un zitellu in a notte in casa. Hè da quì chì i medichi diagnosticavanu sta sta terrible diagnosis. Uni pochi anni dopu, a malatia rinvivissi di novu, è questu hè unu di i ghjorni terribili in a mo vita. Geòrdia agnò nantu à a spiaggia in Malibu, è hà avutu un postu, i medichi ùn pudianu micca aiutà longu, è l'avemu perdutu vista di ellu è ùn sapia micca ciò chì era successu "hà dettu Ford à a stampa di lacrimi in l'ochji. Allora l'hà apertuata u velu nantu à ciò chì era a so figliola di 25 anni. Quandu si svolge, a zitone elogia a so professione d'una attrice è hà stata premiata in parechje filmi: "True Story" è "Visiter". Sicondu Harrison, a so zitedda hè assai talentu, ma a maladie ùn mancanu u so putinziali à u cumpletu.

Leghje ancu

U trattamentu propiu hè a chjave per successu

Dopu à a nutizia di a malatia di a so figliola, Harrison Ford, sempre pruvatu à sustene u sviluppu medicu in questa zona, assignendu assai soldi per elli. In più, in u so parente, a famiglia hà assai furtuna cù u duttore Orinin DAVINSKY, chì anu avutu fattu amici per parechji anni. Hè quellu chì pudia chjamà Georgia u trattamentu boni, chì dura solu 8 anni. Dopu u cursu passatu, a donna sia assai megliu.