Begonia: cura

Begònani sò erbassani, semi-arbusti è arbusti. A Begonia hè in solitu un hibrido, fiorente o decurante. Ogni chè sti spezie anu u so propiu requisitu. Hè bisognu di ricordu di u begonia in a casa. I begonias sò ancu trovati in l'annuali è a cucina perenne.

Cuscenza per a Begonia

Pruvate pocu quantu pussibule per riunicolore begonia, questu ùn hè micca piace. U fiore ùn piace u sole di u raghju direttu, si crede da u sole. Hè megliu per piazzate a pianta in sudu-livanti o sud-ouest. Begonia hè termofílica, ampara una temperatura di 18-20 gradi, in l'invernu ùn hè micca menu di 18. Gustà regiu abundante in l'estiu, ma moderate in invierno. L'asseccu di u spaziu in l'estiu o regu abundante in invierno hè assai dolce per a cundizione di a pianta.

Comu l'acqua begonia?

Begonia ama a l'alta humidità è, à u stessu tempu ùn pò micca tollerà stagnazioni di l'umidità. Spraying a pianta ùn hè micca cunsigliatu, perchè i catinelli di l'acqua poveranu tracce nantu à e foglie in a forma di spots fogghi. Sì l'habitació hè un arzu assai in tulu è ùn pò micca fà senza sprejziu, questu hè fatta da un spray indirettu chjuche.

A pianta deve esse acquistata uniformamenti, à u listessu tempu. In u invierno, l'apiece di regione era pruduttu, cum'è a terra si secca. À l'estiu, u regnu hè necessariu bè cumu, è tuttu l'acqua devendia necessariamente u pignasse. Bersoi risolvi cù acqua o acqua di fretta, sempre calienta. Hè megliu di metteci valdi cù fiori in paleti cun muscosa, schiaccia o torba. Cù una terra di sempre umitu, i foglie cumencia di già giallu è fade.

In u invernu, a temperatura ottima per a begonia hè di almenu 15 ° Celsius. Se ùn avete micca mantinutu tali temperature, hè cusì necessariu di acqua di a pianta cù l'acqua cale, è ponu ancu cuntenutu in tanti begoni cù acqua più caliu per fà cunfortu. Hè necessariu per liberà a capa di pianeta per 1-2 cm, perchè e razzi anu ancu una afflussione di u ventu calmericu. Hè sopratuttu è amatu di begonia deciduous decorative. Tuberi in u centru invernale in un locu friddu è fosse, à una temperatura di 3-5 gradi sopra à zero. Finu à u frivaru ùn sò micca rinsicati, trasplantatu, postu in un locu caldu è si cumincianu à abundanti.

Malati di begonia

Sì i vostri pianti ponu pallidu, stu significatu una mancanza d'illuminazione. Cù l'humitate eccessione è a bassa temperature, begonia pò esse affettata da u moltu grisgiu è u moltu.

Se un revestimentu biancu hè nantu à e foglie, hè un muffulu pulveru. Cù a malatia di u begonia, i mancanti affucati è u vituali sò stati eliminati, a pianta hè trattata cun un fungicida. A pianta hè ancu malfatta di pulifichi è di ariani chì vivenu nantu à a volta di a foglia è spàrghjenu bè à altitudine altri, l'aire arraggiatu, borchi è a fluctuazione di temperatura tremendu.

Trasplanteplante begonia

A terra di Begonia trasplantata ogni dui anni. Ogni annu pezzi i ghjovani sò trasplantati in a primavera. U trasplante di l'begonias novi acquistati hè simplicemente necessariu per vede ciò chì sò i radichi di e radicali, in quale statutu hè, è per sapè in quale u lituu sarà criscenu.

Per un trasplante di begonia, a terra ligera, solitaria è nutritiva hè necessariu, un bon scupertu. U mischju devi esse di arena, humus, turba, terra di turf in una ratio di 1: 1: 1: 2. In u so terrenu acquistatu in a tenda aghjunghje muschio, i pianti ghjovani pò essa campatu in una mistura di torba è di castagna. Ùn hè bisognu à fertilizà a begonia più di una volta un mesi. In fertilizzante invernu ùn hà micca bisognu di una pianta. A fioritura principia a fertilisazione in a primavera, quand'ellu principia a so crescita.