Riproduzione di pioni per una fisión di un machja

Parechji pruduzzione sò impiegati à i pioni di ripruduzzione, è a modu più cumuni di a so riprutazione hè a divisiona di l'arburu. U risidicamentu di a peonia hè un prughjettu sottumeriali, forti rami. À l'ochji sò stati pawned - capucciosu di rinnuvamentu.

A diversità di a multiplicazione di pioni da e sementi, a divisioni di l'arburu hè menu prupagiu è à u stessu tempu da risultati garantiti. Scupremu di ciò chì hè necessariu per questu.

Cumu multiplicà i pioni dividendu un arbulu?

Prima, a divisioni di u sughjornu in i paoni hè stata fatta in a caduta o a fini di l'estiu. Cusì hè necessariu per i ghjovani parta piglia l'aria prima di i ghjàllichi.

U sicondu, per a divisionu deve esse scelte di arbusti in età 7-9 anni. U fattu hè chì i pianti antichi, siddu ùn si sparte, eventualmente accuminzanu a fioru pitanti, è e so fiori creci più chjuchi. Peoni più chjucu di 2-3 anni ùn sò micca adattati per a divisioni, postu chì a parte sutturna di elle ùn hà micca cultivatu.

Allora, u prugressu di u travagliu à dividendu l'arbulu hè dinò:

  1. Trimate i zucchetti off the arbulu chì site per sparta.
  2. Dopu a jiriscia 40-50 cm, digite in un cerculu.
  3. Pigliate a pianta fora di u pianu cù l'aiutu di pagliaghji, hè megliu da i dui costi. Questu avissi adupratu cun curazii pussibule per ùn dà micca di e raghje radichi fugliali.
  4. Rinfringe u risiziu di u fiore da u mussu per vede cumu si i razzi sò intravati.
  5. Sè pussibule, abbandunate u rhizome in un locu seccu per 1-2 ghjorni. Duranti stu tempu, cessà di esserà cusì fràggicu, è serà pussibule di principià diventendu.
  6. Cut the rizoma di a peonia cun un cuteddu sharp, facennu a minimu di corte.
  7. Trimate i siti decayed, se esistinu, è sprinkle e seculi cù carbonu attivatu feritatu.
  8. Verificate chì ogni lenza hè almenu 3 ochji è almenu 2 radiche additivi cù un spessu di 1 cm è una durata di 5 cm.

Quandu multiplicate i pioni di dividendu l'arbulu, rejiminate a pianta madre. Questa prucedura deve esse fatta necessariu, perchè chì a peonia matta duran longos anni si cunfortioni cù u so fiori.