Gioielli orientali

L'Oriente hà sempri fascinatu è cativatu i menti occidentali cù a so saviezza è u misteru. Ci hè solu ghjuvelli orientali di e donne, chì ponu vistu, per esempiu, in a famosa serie di televisione turca "Magnificent Century" o u "Clone" brasiliano à a vita di i Maroccani. L'ornamenti d'oru è d'argentu orzu è di l'ornamenti d'argentu in u stile orientali, è di a ghjuvellaria di u ghjuvatu orientali sò in moda oghje. L'arabu, l'indianu, u turchese - lighjate di u focu, di u legnu, di u pilu, di i capelli è di u collu, è ancu di i braccialini - tuttu questu hè in una grande dumanda entre i modi muderni di a moda.

Cumpagnia in stile orientale

  1. Bijouteria orientali fatta di oru. Di solitu in Oriente, l'oru hè purtatu solu da e donne è in quantità maiò. Hè per quessa a gioielli urientali orientali hè enormi è attentativi assai. Pulsera in u stilientale orientali pò esse diversi centimetri gruuxi, è l'oru si usa in elli rossi o giallu, u biancu hè utilatu raramente, è ancu dinò hè cunsideratu una tendenza ouest. Inoltre, braceleti assai apprezzate chì adornanu u poignu. Sò longu, cù un anellu chì hè purtatu nantu à u mandu di u centru. Ci sò braccialeti è cù aneddu in tutti i dete. Pendelle orientale oru, lampèndusi in chandeliers, pesanti, spessu decorate cù peddi. Hè bisognu à esse suluzione "in a strada", cumu si stenderanu u pirtusu da a punizioni. E colpi libri di oru sò dinò stampati cù pietre naturali enormi, è ponu esse realizatu in forma di simboli - per esempiu, una luna mezzaluna, dicimi da l'Koran, i paroli "Allah" o "Fede di Fatemale".
  2. Bisogni orientali fatti di argentu. À l'ornita giugrafica adornisci ancu dinò. Hè propiu cum'è materiale populari quantu l'oru, è ùn ùn hà micca disprezzu quandu faci l'ornamenti. Hè utilita solu per u silver di l'alta qualità, cù una ricchezza richadata cù gravure, gravure, filigrani, esmalte è tinta tinta. Una dicurazioni d'argentu assai populari, chì i turisti anu da vede di Egittu, hè un cartu. Hè un medallioni nantu à u quale u nome di una persona hè fattu stampatu cù i ghjurnoglosi antichi eggiani. Hè bisognu di sta dicurazioni hè di prezzu, ma pare cusì assai originale. I sbargelli massi, braccialetti, ornamenti di capelli è colelli di argentu in stil orientali sò ancu assai populari. Sò spessu suplementati cù inseridi di coralli è naturali semi-priziosi. Anelli di argentu di a donna sò ancu grandi, necessariamente decorati cù pedi o perli.

Bijouteria biò

Hè assai populari in l'est è una varietà di ghjuvelli fatti di perdi. Da questu materiale, i braccialetti sò fatta nantu à e mani è pedi, collinari, ornamenti nantu à a testa. Di solitu i filamenti di perli si mette in diverse fila, u so numeru pò ghjugna 10 o più, postu chì u principale principale di a ghjuvintia orientale hè massiccia. Inoltre, sò cumminati cù i coralli, e pietre semiprezii naturali - u jasper, l'ambru, u turcuchju è altri. Sò spessu suplementati cù catene, colgante, muniti.

Cumu quandu è induve ponu vèstiti orientali?

Décorazione orientali sò assai brillanti è massivi, è per quessa elle attranu assai. Ùn certamenti ùn sò micca adattati per visità uffizii, reunioni, reunioni è altre reunione di cummerciale.

Ma se ci mette in una festa, a vostra imagina di sicuru serà ricurdata da tutti. Seranu un aghjuntu perfettu à qualsiasi festa di sera, u principale hè di coglie è micca di soprappiti.

Inoltre, l'ornamenti orientali sò adattati per l'ethno stile, soprattuttu s'ellu hè a ghjillanga, tacchina o di l'affari in bois. À questu piacere di brillanti stilati adatti cù capelli di serpente, colti dilatati cù i simboli orientali, l'ornamenti cù l'ornamenti di fauna è flora sò adattati.

Pigliate in mente chì a giovanza orientale si vede in a staghjunale. Inoltre, serà megliu aduprà ghjente in u settore - per esempiu, stile di stile orientali cù aranelli, aneddu è pulloveri - perchè vi vede più stravaganti è impressiunanti.